نماینده بناب گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان بناب به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با پیگیری دکتر فیروزی، در دولت سیزدهم این مطالبات محقق شود.

به گزارش انعکاس بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه ورزشی سالن چند منظوره روستای آخوند قشلاق ضمن تبریک هفته دولت به تمامی دولتمندان و قدردانی از زحمات و تلاشهای اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بناب، باشگاه باستانی کاران و سالن های ورزشی نیمه تمام در شهرستان بناب جهت تکمیل نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به تحولات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در مدرسه سازی، گفت: امیدوارم تا پایان دولت سیزدهم با تحول در حوزه ورزش و تامین اعتبارات لازم در این حوزه بناب به شهرستان سبز تبدیل گردد.

 

فرماندار بناب نیز‌ در ادامه از پیگیری های نماینده بناب در اتمام پروژه های شهرستان قدردانی کرد و گفت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور هست بنابراین به جای اجرای پروژه‌های جدید تلاشخواهیم کرد پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

 

لعلی ضمن تبریک به مردم روستای آخوند قشلاق بابت بهره‌برداری از این پروژه، گفت: مردم عزیز، دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستا ها هم اکنون این سالن در اختیار شماست، سعی کنید در نگهداری از این سالن مثل منازل خود جدی باشید تا جوانان ما به بهترین شکل از آن بهره بردن از آن بهره ببرند.