فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به تحولات صورت گرفته در دولت سیزدهم، گفت: حرکت های جهادی دولت آیت الله رئیسی نشانه هایی از تحقق گام دوم انقلاب است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در جمع پاسداران و سربازان سپاه بناب با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین یک حرکت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: در دیدگاه سکولارجایگاه اربعین فقط اعتقادی است در حالی که بزرگان دین و اسلام راهپیمایی اربعین را جزوبرترین شعائر حسینی و یکی از نشانه های ایمان می دانند.

 

وی فرهنگ دینی و سیاسی اربعین را حرکتی برخاسته از متن مردم و عمق وجود آنان دانست و گفت: این دین حاصل ایثار و فداکاری امام حسین علیه السلام و یاران با وفای اوست که در عصر کنونی حفظ و پاسداشت این دین توسط امام زمان عجل الله به ما سپرده شده است.

 

سرهنگ یحیی حیدری راهپیمایی اربعین را بزرگترین اجتماع دینی در جهان تلقی کرد و گفت: امروزه جهان هیچ اجتماعی به این عظمت و باشکوهی به خود ندیده و می‌توان گفت که اربعین یک هیئت جهانی حسینی برعلیه شرک، کفر و استکبار جهانی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب اربعین را الگو و نمونه ای برای ظهور، حرکت به سوی اسلام ناب، اسلام حماسه مقاومت و عقلانیت دانست و افزود: اربعین یک رسانه بین المللی برای جهانی سازی حماسه حسینی است که به دست و قلوب پاک شما عاشقان اباعبدالله الحسین تداعی می یابد.

 

وی اربعین را زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در راهپیمایی اربعین از کشورهای مختلف گرفته تا ادیان و هویت های مختلف همه و همه با حضور در این حماسه در مقابل رسانه ها و شبکه های ماهواره ای مستکبران قد علم کرده و هر سال هم به این بزرگی، شکوه و حماسه عظیم افزوده می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب، اقدامات جهادی دولت آیت الله رئیسی را قابل تحسین دانست و بیان کرد: جراحی اقتصادی، نهضت عظیم آسفالت‌ریزی در سراسر شهرها و روستاهای کشور، ابرپروژه آبرسانی غدیر خوزستان و کنترل کرونا و واکسیناسیون و حضور در بین مردم بخشی از اقدامات صورت گرفته در این دولت است که بصورت جهادی و شبانه روزی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به جهاد تبیین و لبیک به امر رهبری، اظهار داشت: رویکرد ها و اقداماتی که صورت می‌گیرد باید میان مردم بازگو و گفته شود تا منجر به امید و شور و نشاط در بین مردم عزیز کشورمان شود.برعکس خواسته دشمنان انقلاب اسلامی که همه چیز را میخواهند منفی و تار نشان دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب، افزود: سه دغدغه مهم ایران در برجام رفع تحریم ها، راستی آزمایی و ارائه تضمین توسط امریکاست است که الحمدالله دولت مردمی، انقلابی مواضع را بازگو می‌کند و با دیپلماسی فعال اهداف خود را به صورت متوازن در غرب و شرق دنبال می‌کند نه مختص غرب.

 

وی در خاتمه بیان کرد: مبدا گام اول انقلاب ظلمت بود که با دهه فجر انفجار نور اتفاق افتاد و راهبردها در وصیت نامه سیاسی حضزت امام امده، امروز نیز شاه‌کلید گام دوم انقلاب حرکت جهادی است که ان شاءالله به دست شما مردم و جوانان مخلص با حضور جهادی در صحنه های مختلف انقلاب و تلاشهای دولت مردمی محقق خواهد شد.