به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در سال های اخیر کیفیت بسیار نامطلوب آسفالت ریزی خیابان های اصلی و فرعی و محلات شهر بناب پس از حفاری های ادارات مختلف خدمت رسان، مشکلات زیادی را برای شهروندان بنابی موجب شده و با وجود پیگیری های لازم هنوز اقدام مناسبی در این خصوص صورت نگرفته است. نارضایتی […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در سال های اخیر کیفیت بسیار نامطلوب آسفالت ریزی خیابان های اصلی و فرعی و محلات شهر بناب پس از حفاری های ادارات مختلف خدمت رسان، مشکلات زیادی را برای شهروندان بنابی موجب شده و با وجود پیگیری های لازم هنوز اقدام مناسبی در این خصوص صورت نگرفته است.

نارضایتی از سوی مردم بناب در خصوص وضعیت نامطلوب خیابان‌ها قابل چشم‌پوشی نیست و شهرداری و شورای اسلامی بناب باید جوابگو  بوده و به درد این مردم برسند.

در روزهایی که بارندگی وجود دارد دیگر عبور و مرور عابرین پیاده از خیابان‌ها ممکن نیست و چاله‌های بزرگ موجود در سطح خیابان‌ها و کنده‌کاری‌هایی توسط ارگان‌ها نیز موجب ناراحتی مردم شده که به دفعات اهالی ساکن در شهرستان بناب به شهرداری بناب مراجعه و گله‌مند هستند.

شایسته است حقوق مردم در هر مکان و زمانی رعایت شود و به علت اینکه شهرستان بناب یکی از قطب‌های صنعت،حوزوی و دانشگاهی کشور است باید معابر این شهر برازنده مهمانان، گردشگران و به خصوص مردم این شهر شود.

حقوق شهروندی حکم می‌کند که معابر برای تردد ایمن و مناسب شهروندان فراهم شود ولی هیچ یک از خیابان‌های بناب مطلوب و مناسب برای تردد شهروندان نیستند.

DSCF2393DSCF2424

یکی از محلاتی که وضعیت نامناسب دارد محله ای به نام کوچه شهید اکبر زائرقدس واقع در انتهای خیابان شهید رجایی است، اهالی محل ضمن تماس با این پایگاه خبری خواستار انتشار وضعیت نابسامان آسفالت این محله شدند.

خبرنگار انعکاس بناب بلافاصله بعد از تماس تلفنی اهالی این محل جهت تهیه گزارش به محل مورد نظر مراجعه کرده و حین تهیه گزارش تصویری با چند نفر از ساکنان این محله در خصوص مشکلاتشان گفتگو کرد.

اهالی این محل مدعی هستند که با مراجعه چندین بار خود به شهرداری برای رفع مشکل هنوز بی نتیجه هستند و گویا اصلا شهرداری قصد بر طرف کردن مشکلات این مردم را ندارد.

داود قاسم پور یکی از ساکنان این محل به خبرنگار ما می گوید: بارها به همراه اهالی این محل به شورای شهر و شهرداری در جهت رفع مشکل این آسفالت نامه نگاری کردیم اما هنوز بی نتیجه ایم الان نزدیک ۷ سالی است که این وضعیت را مردم محل تحمل کرده اند حال از شهردار جدیدمان عاجزانه خواهشمندیم به مشکل این مردم رسیدگی کنند، حتی حاضریم گوشه ای از هزینه آن را خودمان تامین کنیم تا این وضعیت نامطلوب به پایان برسد.

DSCF2400

وی افزود: واقعاً در مهمانی ها و یا در مراسمات دیگر اهالی خجالت میکشند که در چنین محله ای با این وضعیت زندگی میکنند، این کوچه واقعاً شرم آور است، چرا باید شهری مثل بناب چنین کوچه و محلاتی داشته باشد، پس وظیفه شهرداری چیست؟ این همه بودجه و عوارض دریافتی به کجا می رود؟ چرا باید به آسایش مردم فکری نکنیم، آیا همان مردم نیستیم که به شورای شهر رای دادیم تا به مشکلات ما برسند؟ پس کجاست آن وعده های دروغین!

حامد کاظمی نیا یکی دیگر از ساکنین این محله هم می گوید: من فقط این جمله را بگویم کافیست، آقای کفشنوچی! مردم بناب از شما نسبت به شهرداران گذشته بیشتر انتظار دارند! به جای صرف هزینه های هنگفت که در گذشته ها پایمال شده است! به درد این مردم برسید.

DSCF2399

وحید طهماسب پور هم می گوید: هر غریبه ای به این محله ما می آید تاسف می خورند و می گویند این چه کوچه ایست! واقعاً این محله وضعیت خوبی ندارد! من که خودم موقع داشتن مهمان از وضعیت این راه ها خجالت میکشم، از شهردار جدید انتظار دارم حتما به مشکل ما رسیدگی کنند.

گفتنی است بنا بر درخواست کاربران فضای مجازی بناب، خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب در سال ۹۴ با همدلی و همزبانی با ملت، مشکلات آنها را گوشزد خواهد کرد، و امید آن را داریم مسئولان دلسوز بناب، بخصوص شهردار و فرماندار محترم  با مشارکت و همکاری با این رسانه به مشکلات مردم رسیدگی کنند، تا شهری آباد و سرافراز داشته باشیم.

برای مشاهده گزارش تصویری وضعیت آسفالت این محلات ایــنــــجا کلیک کنید

انتهای پیام/ش