با حضور محمد کشانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و معاونین از منتخبین هفتمین دوره مسابقات فوتسال داخلی کارگران تجلیل شد.

محمد کشانی مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب توسعه ورزش بین کارکنان را با اهمیت دانست و گفت : توسعه ورزش و توجه به بعد همگانی آن بین کارکنان، موجب تقویت سلامتی، شادابی و پویایی آنها خواهد شد و لازم است  که در این زمینه اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

 

وی با تاکید بر برگزاری دوره ای مسابقات ورزشی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی به صورت دوره ای و در رشته های  مختلف ورزشی بین کارکنان روحیه رقابت‌پذیری سالم، صمیمیت و تقویت روحیه کار تیمی را منجر می شود که بازتاب اثرات مثبت آن را در بخش‌های مختلف شاهد خواهیم بود.

 

شایان ذکر است ۲۰ تیم در هفتمین دوره مسابقات فوتسال داخلی کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب شرکت کرده بودند که پس از قرعه کشی در چهار گروه قرار گرفتند، مسابقات در گروه های چهارگانه بصورت دوره ای انجام یافت که پس از ۳۲ بازی از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

 

درادامه تیم ها بصورت ضربدری بازیهای خودشان را انجام دادند و پس از ۴ بازی تیم های آتش نشانی، پشتیبانی، گسترش و گونش به مرحله نیمه نهایی راه یافتند در نهایت دیدار نهایی بین آتش نشانی و پشتیبانی انجام شد که در ضربات پنالتی آتش نشانی به پیروزی دست یافت و قهرمان هفتمین دوره مسابقات فوتسال داخلی مجتمع فولاد صنعت بناب شد.