همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور گرم کارکنان و مسئولین ادارات، بسیجیان، رزمندگان و خانواده های معظم شهدا مزار شهدای گمنام بناب غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش انعکاس بناب،سرهنگ پاسدار یحیی حیدری صبح امروز در آیین ایم مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، ۸ سال جنگ تحمیلی را دانشگاه انسان سازی دانست و گفت: یکی از اصلی ترین علل تحمیل جنگ توسط دشمن این بود که شاهکار قرن یعنی انقلاب اسلامی را خفه کنند، در واقع روحیه استکبار ستیزی ملت ایران باعث شد جنگ بر ما تحمیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه ماهیت جنگ تحمیلی مقابله با انقلاب اسلامی بود، افزود: نخست وزیر وقت عراق اعتراف کرد که پنج ایران کوچکتر بهتر از یک ایران واحد است، امروز نیز سرکردگان غرب، منافقین و سلطنت طلبان بر هم عقیده اند.

وی با اشاره به علت تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بعد از سالیان سال، گفت: جنگ تحمیلی برای ما جنگ فقر و غنا بود با دست خالی با تکیه بر معنویت در مقابل دنیا پیروز شدیم، بنابراین آن مدیریتهای جهادی رزمندگان، ایثارگران و شهدای ما باید همیشه در یادها بماند.

سرهنگ پاسدار حیدری با اشاره به توطئه های کنونی دشمنان و منافقین علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی برای این انقلاب خونها داده است، ابوالفضل گونه، قاسم گونه، زینب گونه شهدا تقدیم این نظام شده است، منافقین فکر نکنند با ایجاد اغتشاش می توانند پایه های این انقلاب را سست کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب، فوت مهسا امینی را بهانه دشمنان دانست و گفت: هدف ایجاد این ناامنی ها خانم امینی نیست، دشمنان داخلی و خارجی تنها به دنبال عقده گشایی و کینه ورزی هستند و پیشرفت و اقتدار ایران را بر نمی تابند فلذا می خواهند با اغتشاش به اهداف خود برسند ولی به حول قوه الهی کور خوانده اند.

وی با تکید بر اینکه در دفاع از ارزشهای خود محکم و تمام قد ایستاده ایم، گفت: با این توطئه ها می خواهند حماسه بزرگ اربعین حسینی، پیمان شانگهای و دیگر موفقیتهای بزرگ دولت آیت الله رئیسی را تحت الشعاع قرار دهند، بنابراین باید حواسمان باشد تا جنگ روانی دشمن بر جامعه ما تاثیر نگذارد.