مراسم عزاداری رحلت جانسوز پیامبراکرم حضرت محمدبن عبدالله (ص) و شهادت حضرت امام‌حسن مجتبی(ع) صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن، مسئولان و مدیران در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، این مراسم‌ عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها و مشارکت پرشور جوانان انقلابی در اکثر تکایا، مساجد و مناطق مختلف شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین ها تعدادی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای رحلت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روضه‌خوانی و عزاداری پرداختند.

 

همچنین تعدادی از اساتید حوزه و برخی از کارشناسان مذهبی به تفصیل در خصوص زندگی، سیره، شخصیت به خصوص فضایل و مناقب ائمه اطهار (ع) مطالبی برای مردم بیان کردند.

 

مشابه این عزاداری‌ها و سوگواری‌ها با حضور هیات های مذهبی و تشکل‌های دینی همراه با انجام برنامه‌های مختلف معنوی در اکثر مناطق شهرستان‌ برگزار شد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم مردم ولایتمدار بناب با سر دادن شعارهایی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران و تحرکات اخیر هنجارشکن را محکوم کردند.