رئیس فدراسیون جودو گفت: هیچکدام از ما قهرمانان از این مردم جدا نیستیم و جان مان را برای آب و خاک وطنمان می دهیم.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که یکسری رسانه‌های بیگانه و معاند از خارج کشور خطی را دنبال می کنند برای برهم زدن و ایجاد آشوب در کشور؛ نظر شما در این باره چیست،‌گفت: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم، به هر طریقی یک عزیزی از دست رفته است. او خواهر همه ما بوده و از خانواده ما بوده و قطعا باید از آن خانواده دلجویی شود تا دشمنان خارجی از این حادثه‌ای که رخ داده سوء استفاده نکنند. تکلیف رسانه‌هایی مثل اینترنشنال سعودی و بی‌بی‌سی انگلیسی مشخص است. آنها همیشه خوراک دروغ و غلط به مردم می‌دهند. همیشه در برنامه‌های خود از افرادی به عنوان کارشناس استفاده می‌کنند که همان افراد پشت به سرزمین مادری خود کرده‌اند، پشت به نظام و مردم خود کرده‌اند و هم‌قسم با دروغ‌گویان قدم برمی‌دارند؛ تکلیف این نفرات مشخص است.

میراسماعیلی در ادامه، گفت: خوشبختانه ظرفیت نظام ما و مسئولان کشورمان به اندازه‌ای بالا است که با دلجویی از خانواده این عزیز همه چیز را در داخل خانواده حل خواهند کرد و اگر در این فضایی که به وجود آمده بود کسی تخطی کرده و کاری انجام داده با او برخورد خواهند کرد. ظرفیت نظام به اندازه‌ای بالا است که در داخل کشور تمام مسائل حل می‌شود. همه ما در کشورمان عاشق وطن‌ و مردم ایران هستیم. تکلیف رسانه‌های معاند برای همه ما مشخص و روشن است. آنهایی که در داخل کشور زندگی می‌کنند دلسوز این آب و خاک هستند. رسانه های معاند اگر دلسوز کشورمان بودند که جیره‌ خوار دشمنان ایران نبودند. ما قهرمانان نیز از دل همین مردم هستیم. اگر صرفا دلخوری و یا ناراحتی و یا دل‌شکستگی به وجود آمده و این اختلاف سلیقه‌ای که به وجود آمده باید داخل خانواده حل شود. ما اجازه نمی‌دهیم که چنین مواردی ابزار دست معاندین باشد. آنهایی که جیره‌خوار سعودی‌ها هستند و شبانه‌روز با دروغ و نفاق می‌خواهند آشوب‌ها را بیش از این کنند. آنها بچه‌های ما را تحریک می‌کنند و بدون شک پشت این رفتارشان برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام می‌دهند.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که قبول دارید که این رسانه‌ها مدتی شبانه‌ روز تلاش کردند تا کل ورزش ایران تعلیق شود، اما وقتی به سرانجام نرسیدند حالا از حادثه‌ای که رخ داده به نحو احسن استفاده کردند و به دنبال این هستند که شعله اغتشاشات را بیشتر کنند، گفت:‌ شبکه‌های معاند که پول‌شان را از دشمنان ایران می‌‌گیرند آنها به دنبال دلسوزی نیستند، هنوز یادمان نرفته چقدر تلاش کردند تا ورزش ایران را تعلیق کنند. آنها همیشه به دنبال ضربه زدن به پرچم ایران هستند و این آرزو را به گور خواهند برد. همین نوجوانان ما و همین مردم ما سیلی محکمی به دهان آنها خواهند زد.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران بزرگ‌تر از این حرف‌ها هستند، ملت ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند که بخواهند ابزار دست چنین رسانه‌هایی باشند. کشور ما مثل لیبی و … نیست که این رسانه‌ها بخواهند برای‌مان تعیین تکلیف کنند. مردم ما همیشه نشان داده‌اند که مسائل خانواده را داخل خانواده حل کرده اند و اجازه نداده و نمی‌دهند که یکسری افراد که دلسوز این آب و خاک و ملت ایران نیستند برای‌مان تعیین تکلیف کنند. جوانان دهه هشتادی هم باید آگاه باشند که بازی این رسانه‌ها را نخورند.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت:‌ قطع به یقین عزیزان نیروی انتظامی و پلیس باید با یک ادبیات رئوفانه‌تر با این نوجوانان دهه هشتادی که همه آنها بچه‌های ما هستند برخورد کنند. باید با این نوجوانان با زبان مهربانی خودشان صحبت کنیم؛ شاید این جوانان از سوی همین رسانه‌ها تحریک شده‌اند و با آگاه ساختن آنها می‌توانیم فضا را آرام‌تر کنیم. مردم ما بهترین مردم دنیا هستند؛ مردمی که در شرایط سخت اقتصادی زندگی می‌کنند، اما مثل همیشه پشت نظام‌شان هستند.

میراسماعیلی در پایان صحبت‌های خود، گفت:‌ ما قهرمانان نیز از بطن مردم هستیم و با مردم زندگی کرده‌ایم، همین مردم وقتی ما مدال گرفتیم خوشحال شدند و زمانی که باختیم غمگین شدند. هیچکدام از ما قهرمانان از این مردم جدا نیستیم و جان مان را برای آب و خاک وطنمان می دهیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس