صبح روز چهارشنبه همزمان با اواخر هفته دفاع مقدس اختتامیه دومین سوگواره عکس مهر عاشورا به همت کانون بسیج هنرمندان و مجتمع فولاد صنعت بناب با شناخت نفرات برتر، به کار خود خاتمه داد.

به گزارش انعکاس بناب، به گفته دبیر این سوگواره از ۱۷۰ اثر دریافتی ۱۰ اثر برتر در بخش نگاه مردمی و ۳ اثر برتر در بخش حرفه ای، منتخبین این رقابت شدند.

به هر کدام از برگزیدگان در بخش نگاه مردمی لوح سپاس و پنج میلیون ریال کارت هدیه از طرف دبیرخانه سوگوار اهدا گردید.

همچنین در بخش حرفه ای نفر اول ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم بیست میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح سپاس اهدا گردید.

با توجه به استقبال علاقه مندان خارج از استانی، جوایز دو اثر برگزیده برای این مهمانان از طریق پست ارسال می شود.

گفتنی است، قبل از برگزاری اختتامیه این سوگواره، تمامی منتخبین در کلاس تخصصی عکاسی حضور یافته و از تدریس اساتید بهره مند شدند.

نفرات برگزیده در بخش حرفه ای عبارتنداز: سجاد حضرتی آن از تبریز، منوچهر جلیل زاده از بناب مهدی ایمانی از اهر

اسامی برگزیدگان در بخش نگاه مردمی عبارتنداز: اسماعیل نوری از مرند، امیر محمد پور از تبریز، امیرحسین ایرانی از بناب، امیرحسین شالچی از بناب، حسین آقا بالانجد از بناب، علی شهبازی از بناب، علیرضا عبدالحسین زاده از بناب، کسرا امیری از تبریز، محمد امین کریم زاده از تبریز و وهاب امام الله زاده از گوگان

داوران این سوگواره عبارتند از: صادق تاروردی زاده، مهدی غفاری، فرهاد کنعان پور

نوراله خیری به عنوان دبیر این سوگواره، بهرام عباسیان مسئول اجرایی و شهرام سلیمان زاده مسئول رسانه این سوگواره را بر عهده داشتند.

  • نویسنده : سلیمان زاده