امام جمعه بناب گفت: برخی از مسئولان ۴۳ سال است در سایه نظام جمهوری اسلامی در پست‌های حساس وزارت و نمایندگی مجلس از این نظام ارتزاق می‌کنند ولی در مقاطع حساس در زمینه دشمن بازی می‌کنند و این نمی‌شود در نظام مسئول بود و در عین حال اپوزسیون بود.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جمع مردم بناب با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: حوادث صورت گرفته یک محک تمام عیار برای شناخت حق و باطل بود.

وی افزود: در حوادث اخیر انسان‌های وارسته به شهادت رسیدند و قرآن، مساجد و تکایا را آتش زدند کدام توبه می‌تواند این جنایت‌ها را جبران کند.

باقری بنابی گفت: حوادث اخیر نشان می‌دهد اگر برخی از مسئولان واهمه نمی‌کردند در حکم امام به سلمان رشدی مرتد نیز مداخله می‌کردند.

امام جمعه بناب با انتقاد از رسانه ملی اظشهار کرد: از رسانه ملی به خاطر میدان دادن به برخی افراد شدیداً گله‌مند هستیم و نباید به این افراد میدان داده می‌شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه برخی از مسئولانی که ۴۳ سال در پست های مختلف بودند در اغتشاشات اخیر به بهانه‌های واهی در زمینه دشمن بازی کردند، اظهار کرد: زمانی که یک مسئول با حجاب مشکل دارد از مردم عادی چه انتظاری باید داشت.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: عدم داشتن التزام عملی توسط برخی مسئولان از مشکلات اساسی این نظام است.

وی اذعان داشت: برخی از مسئولان ۴۳ سال است در سایه نظام جمهوری اسلامی در پست‌های حساس وزارت و نمایندگی مجلس  از این نظام ارتزاق می‌کنند ولی در مقاطع حساس در زمینه دشمن بازی می‌کنند و این نمی‌شود در نظام مسئول بود و در عین حال اپوزسیون بود.

باقری‌بنابی در عین حال تصریح کرد: اغتشاشگران و برخی مزدوران داخلی راهپیمایی با عظمت اربعین حسینی را تحت الشعاع قرار دادند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس