فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: پلیس حافظ ارزش های والای انقلاب اسلامی است، افتخار می کنیم که به عنوان سرباز ولایت در خدمت مردم عزیز ایران هستیم.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رحمان عبدی در بین الصلاتین نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به وضعیت موجود شهرستان بناب، گفت: افتخار میکنیم که با وجود مردمی با بصیرت و هوشیار و در کنار آن مسئولانی دلسوز و متحد، در شهرستان بناب طی اتفاقات اخیر در سراسر کشور هیچ تحرکی دیده نشد.

وی پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس را شعار هفته فراجا اعلام کرد و گفت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم در تامین امنیت داخلی موثرترین نهاد در کشور محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی بناب با تاکید بر اینکه لباس تن ما کفن ماست، گفت: همکاران ما در سراسر کشور در راستای حفظ امنیت مردم جان خود را سپر می کنند و به درجه شهادت نائل می‌شوند، افتخار می‌کنیم در این لباس در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و در راه دفاع از امنیت کشورمان جانمان را سپر کنیم.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه وظیفه ذاتی پلیس مقابله با ناامنی، است، افزود: امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، هر شخصی و یا هر فردی این خط قرمز را رد کند، به شدت برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات نرم دشمن در فضای مجازی، گفت: امروز دشمن با توسل به غول رسانه ای در صدد برهم زدن امنیت ملی ماست اما باید بدانند ملت با بصیرت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهند داد به هر بهانه‌ای امنیت کشور خدشه دار شود.

فرمانده انتظامی بناب با بیان اینکه، بصیرت مردم اغتشاشات اخیر را خاموش کرد، گفت: دشمن از طریق بمباران خبری و ایجاد شبهه در فضای مجازی ستون خانواده‌ها را هدف قرار داده است، قطعاً در این جنگ ترکیبی نیز شکست خواهند خورد.