همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب در این مراسم با بیان اینکه امنیت یکی از اصلی ترین نیازهای جامعه بشری می باشد، اظهار داشت: امام علی (ع)فرمود: بدترین جوامع جامعی است که در آن امنیت وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بحث امنیت و نقش و جایگاه نیروی انتظامی، گفت: ایشان می‌خواهند نیروی انتظامی با قصد قربت به مردم خدمت کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اهمیت هر گروه ، سازمان و نهاد باتوجه به ماموریتی که دارد تعیین می شود، گفت: تامین نظم و امنیت مهم ترین هدف نیروهای انتظامی می باشد و در سایه تامین امنیت است که مردم در آسایش و آرامش زندگی می کنند.

وی گفت: متاسفانه گاها ما تا زمانی که امنیت داریم قدر آن را نمی دانیم و تنها زمانی که امنیت ما دچار مشکل می‌شود به اهمیت آن پی می بریم

وی ادامه داد: برخورد قاطع با قاچاق چیان مواد مخدر، اراذل و اوباش و … باعث خواهد شد مردم احساس امنیت داشته باشند.

لعلی همچنین با اشاره به وقایع و حوادث پیش آمده در روزهای اخیر در سطح کشور گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند نیروی انتظامی در این وقایع مظلوم واقع شد اما مردم ولایی کشورمان با حضور در اجتماعات و راهپیمایی هایی که پس از نماز جمعه در سراسر کشور برگزار شد از فرزندان خود در نیروی انتظامی حمایت کردند.

فرماندار بناب از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان بناب قدردانی نمود و گفت: عزیزان نیروی انتظامی چه در ایام بیماری کرونا، چه در ایام انتخابات، چه در روزهای عید و … همواره با تامین امنیت جامعه موجب آرامش و آسایش خاطر مردم بوده اند.