شهردار بناب از وضعیت حمل و نقل عمومی مسافر در بناب اظهار کرد و گفت: نه من و نه مردم از وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهرستان بناب راضی نیستیم.

به گزارش انعکاس بناب، فرید پناهی در جلسه تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب با اشاره به وضعیت ترافیک شهرستان بناب، تاکید کرد: فرهنگ خودرو محوری باید به فرهنگ انسان محوری و پیاده محوری تبدیل شود، تا زمانی که این فرهنگ به جا نیفتد همچنان شاهد ترافیک‌های سنگین در محدوده شهری خواهیم بود.

شهردار بناب وجود پایانه مسافربری متمرکز را در کاهش ترافیک ضروری دانست و گفت: تلاش می کنیم در صورت موافقت شورای ترافیک سال آینده برای همین منظور بودجه ای در نظر بگیریم.

وی از تمرکز تاکسی های شهری در مرکز شهر اظهار گلایه کرد و گفت: تجمع تاکسی ها در مرکز شهر قشر زحمتکش رانندگان تاکسی را با مشکل درآمدزایی مواجه کرده است، با مدیریت صحیح و کارشناسی میتوان این مشکل را برطرف کرد.

پناهی استفاده از دوچرخه را در کاهش ترافیک موثر دانست و گفت: فرهنگ دوچرخه سواری را باید از خود مسئولان شروع کنیم، خیلی از همکاران ما در شهرداری با استفاده از دوچرخه به محل کار می‌آیند باید جهت فرهنگ سازی تمامی کارکنان ادارات در مسافت های کم به جای خودرو از دوچرخه استفاده کنند.