صبح امروز به مناسبت هفته فراجا مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب در سازمان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، نادر داودی در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا و قدردانی از زحمات و تلاشهای ناوگان های عمومی شهرستان، گفت: با آغاز بازگشایی مدارس ناوگان عمومی شهرستان در سرویس دهی به مدارس و دانش آموزان بیش از بیش استقبال شده است که با وجود فعالیت بیش از ۲۷۳ دستگاه سرویس مشکلی در تامین سرویس مدارس نداریم.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی بار و مسافر شهرستان بناب با بیان اینکه روزانه بالای ۱۰ هزار نفر توسط ناوگان عمومی جابه‌جا می شوند، گفت: امروز شاهد افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی در شهرستان بناب هستیم به طوری که روزانه بالای ۱۵ الی ۲۰ هزار نفر فقط از طریق خودروهای مسافربری استفاده می‌کنند.

داودی از جذب اعتبار برای بازسازی اتوبوس های حمل مسافر خبر داد و گفت: با این اعتبار جذب شده ۱۳ دستگاه اتوبوس حمل مسافر در بناب بازسازی شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی از شهردار بناب خواست با توجه به ظرفیت مدارس و کارخانجات در شهرستان نسبت به خرید اتوبوس و مینی‌بوس جدید اقدام گردد.

داودی از راه‌اندازی آژانس بی‌سیم با توان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ۳۸ مورد آژانس تلفنی، ۶۸۱ دستگاه تاکسی مسافربری، ۲۸ دستگاه مینی‌بوس، ۳۴ دستگاه اتوبوس و ۲ آژانس بی سیم هم اکنون در شهرستان بناب در جهت حمل و نقل مسافر فعالیت می کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم در حضور شهردار بناب، رئیس پلیس راهور، جانشین فرماندهی انتظامی و دو عضو شورای شهر از نمونه های ترافیکی شهرستان بناب تجلیل به عمل آمد.