سوژه های ارسالی شما مخاطبان عزیز انعکاس بناب در تحریریه خبری انعکاس بناب بررسی شده و موارد مهم آن به گوش مسئولان می رسید. (نهادهای متولی: مخابرات و شهرداری بناب)

به گزارش انعکاس بناب ۳ مورد از صدای مردم به شرح زیر می باشد:

سلام خسته نباشین من یکی از شهروندان بنابی هستم ما دوساله برای تلفن ثابت اقدام کردیم ولی مخابرات میگه جا نیست تلفن نصب کنیم کوچه ی ما جمعا شش خونه میشه من نمیدونم چرا جا نیست واسه نصب همیشه میگن ازخدمات مخابرات استفاده کنین اینم خدمات مخابراته جایی نمونده رفته باشیم بخدا موندیم خیلیم به تلفن ثابت توخونه نیاز داریم. ممنون میشم اطلاع رسانی کنید.

*****************

همانطور که مستحضرید در چند روز اخیر شاهد افزایش حضور اهالی شهر در پارک فدک هستیم، و با قبول این موارد که پارک فدک توسط مراجعه کنندگان علاوه بر محلی برای گذران اوقات فراغت و تفریح به عنوان موقعیتی مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری نیز شناخته میشود و اینکه پیک حضور مردم در این پارک مربوط به ساعات پایانی روز می باشد و همچنین گذرها و دسترسی های پارکها محلی برای شکل گیری تعاملات اجتماعی بوده و نبود نورپردازی مناسب سبب کاهش امنیت عمومی و همچنین اخلال در حضور پذیری این فضاهای عمومی خواهد گردید.
از متولیان محترم پارک فدک خواهشمندیم جهت سهولت در حرکت در گذرهای پارک نسبت به هرس مناسب شاخ و برگهای درختان با مقیاس انسانی اقدام کنند و همچنین در مساله نورپردازی پارک تجدید نظر بفرمایند.

****************

سلام وقت بخیر؛ به گوش شهردار برسانید حقوق کارکنانش را که از عید نداده اند بفکرش باشند تو این روزهای کرونایی عوض اینکه بوقتش حقوق بدهد #فیش زمین که جایشم هنوز مشخص نیس به کارکنانش داده و میگوید ۵۰ میلیون واریز کنید هر کس واریز نکند باطل میشود از کجا پرداخت کنند خدا میداند!!

کارگر شهرداری را دیدیم که در خیابان ضایعات جمع می‌کند گفته ایم از شما بعیده گفت بجون بچم نون امروزم را نسیه گرفتم میخوام ببرم بفروشم بدم نانوایی!!

واقعا انصافه این کار، به شوراها بگین به جای برگزاری جلسه های بیهوده بفکر حقوق کارکنانش باشد خودشان یک ماه حقوق نگیرند چه میکنند.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : سلیمان زاده