نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اروپا مجددا با دنبال روی از آمریکا و لابی صهیونیستی علیه ایران، به خطا افتاد که دود این خطاها به چشم مردم اروپا می‌رود.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در واکنش به تلاش اروپا برای تحریم ایران به بهانه فروش سلاح به روسیه و حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: همواره شاهد رفتارهای دوگانه و متضاد از سوی اروپایی‌ها بودیم که نسبت به ایران دچار خطای تحلیلی می‌شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اروپا بار دیگر در مقابل ایران به اشتباه افتاده است، افزود: آنها نسبت به اتفاقات داخلی ایران به اشتباه افتاده‌اند و تصور می‌کنند خبری شده، اما اروپا در این باره مانند سایر اتفاقات گذشته به خطا افتاده است.

وی ادامه داد: با تبلیغات سیاسی و رسانه ای مدعی شده اند که روسیه در جنگ اوکراین از پهپاد ایرانی استفاده می‌کند این در حالی است که روسیه این مطلب را تکذیب کرده است. اما اروپا مجددا با دنبال روی از آمریکا و لابی صهیونیستی علیه ایران، به خطا افتاده‌اند که دود این خطاها به چشم مردم اروپا می رود.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس بیان کرد: تحلیلگران اقتصادی جهان بر این باورند که سال آینده اروپا با بحران انرژی و غذا رو به رو خواهد بود بنابراین به جای اینکه تحت تاثیر تبلیغات سیاسی در مورد ایران تصمیم خطایی بگیرد به فکر حل مشکلات اقتصادی و تنظیم روابطش با سایر کشورها بر اساس واقعیت‌ها باشد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس