جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 12 قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات مربوطه خبر داد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز،  علی محمدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، قاچاقچی سلاح و مهمات در تبریز شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده تعداد ۱۲ کلت کمری که از این تعداد ۹ قبضه جنگی و ۳ قبضه دیگر ساچمه زن بوده همچنین یک قبضه اسلحه وینچستر به همراه مهمات مربوطه و یک دستگاه کارتخوان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، طرح مقابله با سلاح و مهمات بطور جد در دستور کار پلیس استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان‌ماه تا کنون تعداد ۴۳ قبضه سلاح غیرمجاز در استان کشف که ۳۰ قبضه سلاح ساچمه زن بوده و ۱۳ قبضه اسلحه جنگی بودند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وجود سلاح یکی از عوامل بسترساز جرائم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، از شهروندان درخواست داریم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس