فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: روحیه بسیجی عامل اصلی پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و امروز دشمن با جمهوری اسلامی مخالف نیست بلکه چشم دیدن پیشرفت، اقتدار و ایران قوی را ندارد.

به گزارش انعکاس بناب، فرمانده سپاه ناحیه بناب صبح امروز در قبل از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه، روحیه بسیجی را عامل اصلی پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: امروز دشمن با جمهوری اسلامی مخالف نیست بلکه چشم دیدن پیشرفت، اقتدار و ایران قوی را ندارد.

سرهنگ اصغر اسفندیاری هجمه ها و جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم و کشورمان را محکوم کرد و افزود: حضور حماسی و منسجم بسیجیان در عرصه مقابله با اغتشاشات و فتنه های دشمنان در اتفاقات اخیر جای تقدیر و خدا قوت دارد.

وی با اشاره به سخنان امام رضوان الله تعالی علیه نمونه بارز بسیجیان را که همه وجودش وقف اسلام بود، حضرت علی (ع) دانست و گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی به همراه بسیجان نقش بسزایی در حفظ اسلام و امنیت جامعه ایفا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب بد گویی و ناسزا گفتن عاملان ایجاد ناامنی و اغتشاش به نام مقدس بسیج را نشانه ای بر افول و ضعف دشمنان خارجی و داخلی دانست و اظهار کرد: کسانی که در راستای اهداف و تفکر بسیجی سنگ‌اندازی می‌کنند در آتش دوزخ گرفتار خواهند شد.

وی به وظیفه سنگین مسئولان در قبال بسیج اشاره کرد و گفت: جایگاه بسیج والاست و به چشم یک نعمت الهی دیده می‌شود که این نیروی کارآمد می‌تواند در تمامی میدان ها برای کشورمان مثمر به ثمر واقع شود.

سرهنگ اسفندیاری بیان کرد: بسیج در حقیقت یک وحدت مقدس میان افراد ملت است و همین آحاد میلیونی وظیفه دفاع و حفظ آرمان‌های انقلاب را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب فرهنگ بسیجی را در معنویت، شجاعت، عزت، استقلال و آزادگی خواند و افزود: فرهنگ بسیجی ما را در مقابل دشمن استوار کرده است و امروز به خود میبالم که یک بسیج ام و همواره خادم این عزیزان بوده و هستم.

وی در پایان سخنان خود از مسئولان شهرستان تقاضا کرد که پشتیبان و حامی بسیجیان باشند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز برطرف شود.