امام جمعه بناب گفت: برای برخورداری از کشور آباد، مستقل و با تمامیت ارضی باید از بسیج و بسیجی در میدان عمل و اقدام قاطع حمایت کرد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با تبریک فرارسیدن روز بسیج اظهار داشت: آیات ۲۵۱ سوره بقره و ۴۰ سوره حج در قرآن فلسفه تشکیل بسیج را بیان می کند که در هر روزگاری یک عده حزب الله و انصارالله در مقابل شیاطین و آنهایی که در روی زمین فساد می کنند، حافظ نظم و امنیت جوامع بشری بوده و خواهند بود.

وی افزود: اینکه خداوند توسط یک عده انسان های مخلص و فداکار در روی زمین نظم، صلح و امنیت برقرار می کند، اگر این انسان های الهی نباشند انسان های فاسد و یاجوج و ماجوج امنیت جوامع انسانی را سلب و در روی زمین آتش و خون جاری می شود.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: پس از گذشت ۱۴ قرن در طلیعه انقلاب با تاسی از فداکاری های صدر اسلام و به برکت فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ اقشار مختلف مردم گروه گروه به فرمان امام لبیک گفته و به شوق شهادت روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه این مملکت همیشه به وجود بسیج نیاز مبرم دارد، گفت: این انقلاب در هر روزگاری بی معارض و بدون دشمن نبوده و نخواهد بود و تا امروز این لشکر مخلص خدا خطرات عظیمی را از کشور دفع نموده و همواره چشم روشنی ملت نجیب ایران و خار چشم دشمنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) فرمود: “اگر به کشور تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم طمع جهانخواران از آن دور می شود” تاکید کرد: برای برخورداری از کشور آباد، مستقل و با تمامیت ارضی و امنیت ملی باید از بسیج و بسیجی در میدان عمل و اقدام قاطع حمایت شود نه در بخشنامه یا سخنرانی یا صورتجلسه؛ چون این مملکت زنده بسیج بوده و روحیه بسیجی ان را نجات داده و حفظ خواهد کرد.

امام جمعه بناب در خاتمه انتصاب سرهنگ اصغر اسفندیاری فرمانده جدید سپاه ناحیه را بناب تبریک و برای وی در انجام مسئولیت خطیرشان آرزوی موفقیت کرد.