نماینده بناب از تکمیل زیرساخت های شهرک ولی عصر بناب و جذب ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح ۲۸۰ واحدی مسکن مهر خبر داد

به گزارش انعکاس بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه محلی که همزمان با سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس صورت گرفت با اشاره با بیان اینکه ۹۰ مورد دیدار عمومی مردمی از دوره یازدهم مجلس تاکنون صورت گرفته است، اظهار داشت: اگر مسئولین در دسترس باشند و مردم حرف و مشکلات شان را بطور مستقیم با مسئولین ابراز می دارند.

وی افزود: در این راستای به کمک و تبیین رسانه ها نیاز داریم تا گزارشات و عملکرد مسئولان شان را باطلاع افکار عمومی برسانند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای باراندازهای شهرستان بناب در سفر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به این شهرستان خبر داد و گفت: این یک حرکت بزرگ در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و ساماندهی باراندازها است که برای اولین بار در شهرستان صورت گرفت و هم اکنون با مشارکت اداره جهادکشاورزی و بانک کشاورزی در حال تکمیل پرونده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح پیگیری مسائل شهرک ولی عصر بناب گفت: با جذب اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای هر واحد پروژه ۲۸۰ واحدی مسکن مهر ۴۴۲۷ در سفر نیک زاد نایب رئیس اول مجلس به بناب این پروژه بعد از ۱۶ سال راکد بودن اجرا می شود و همچنین با اجرای طرح فاضلاب، آسفالت و … زیرساخت های این شهرک در حال تکمیل شدن است تا بتواند خود به یک شهرک مستقل تبدیل بشود.

نماینده بناب با اشاره به اینکه بحث آسفالت یکی از عمده ترین مشکلات شهر و روستاها بود، ابراز امیدواری کرد: برای آسفالت راه های روستایی و پل روستاهای روشت بزرگ، زوارق و دیزج پروانه تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و مسیر روستاهای شورگل، صور و توتاخانه نیز سال آینده اجرا خواهد شد و در ضمن در سطح شهر نیز با مساعدت و هماهنگی مسئولین اقدامات خوبی در مورد آسفالت معابر انجام یافته است.

حجت الاسلام باقری بنابی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات فراوان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، کشاورزی و دامپروری در شهرستان بناب صورت گرفته است؛ و انشاءالله در کنار آن با اتصال شهرک صنعتی به شبکه ریلی کشور که در حال انجام است، موجب شکوفایی صنعت در شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: طی حداقل ۳۰ جلسه پیاپی برای استفاده صنایع فولاد از آب تصفیه پساب فاضلاب در نهایت نیروگاه، صنایع فولاد و کارخانه سیلیس ملزم به احداث مخازن ذخیره آب و تصفیه خانه شدند که اقدام خوبی در راستای حفاظت از محیط زیست و آزادسازی آب خط زرینه رود برای مصارف آب شرب خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص افزایش تورم و قیمت سرسام آور دلار، سکه و خودرو گفت: با تخریب یکدیگر مشکل مملکت حل نمی شود باید قبول کنیم تحریم هستیم و باید مقاومت کنیم و برای پیشبرد آن هزینه لازم است و وضعیت فعلی تحریم و مشکلات کشور یک واقعیت تلخ است و امید است با تدبیر و همدلی قوای سه گانه این مهم حل شود.