صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه و مسئولان دیگر معاونت ها، از ۳۰ رده موفق سپاه ناحیه بناب در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در آیین تجلیل از رده های موفق ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب، با تاکید بر اینکه اخلاص در عمل، انسان را عزتمند می کند، گفت: تمامی ما خدمتگذاران در بسیج و سپاه باید نیت خود را در امورات کاری الهی کنیم، خدای نکرده اگر کاری یاعملی صرفا به خاطر خودنمایی پیش مافوق صورت بگیرد، هیچ آثار مثبتی در جامعه نخواهد داشت و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب شهید سردار سلیمانی را نمونه ای از مردان الهی دانست و گفت: رفتار و عمل خالصانه سردار رشید اسلام در تمامی امورات، این مرد بزرگ را سعادتمند کرد، او الگویی بی بدیل برای همه ماست، مطمئن باشیم اگر عملکرد ما رنگ و بوی الهی داشته باشد قطعا پیشرفت حاصل شده و عزتمندی به دنبال خواهد داشت.

وی توکل بر خدا و امید به پاداش الهی را رمز موفقیت فرماندهان دوران دفاع دانست و گفت:
این رموز باعث شکوفایی سازمانی، ارتقای معنوی و ارزشی هر مسئول و فرمانده را به دنبال خواهد داشت که نباید از آن غافل شویم.

وی در خاتمه ضمن تبریک به رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما از وضعیت موجود راضی هستیم ولی قانع نیستیم باید همه تلاشمان را معطوف به خدمت به مردم کنیم که برترین جهاد است.