امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه امروز هر چه داریم از معنویت و ارزش های ماست گفت: اگر در یک سازمان و دستگاهی یا در یک جامعه ای مشکل وجود دارد علت اصلی آن این است که از معنویت دور بوده ایم.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی قبل از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به عظمت انقلاب سال ۵۷ گفت: معنویت حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ایران را پیروز کرد؛ در جنگ تحمیلی نیز معنویت رزمندگان و شهدا ایران را به سمت پیروزی هدایت کرد بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که هرجا معنویت بوده است در کنار آن پیروزی نیز اتفاق است.

وی در عین حال افزود: شهدای هسته‌ای ایران تنها در سایه علم به آن درجه نرسیده بودند بلکه در کنار این علم با خداوند خود خلوت کرده و این اتصال ها با خداوند، شهدای هسته ای را به این عظمت و علم رسانده بود.

امام جمعه بناب، سردار سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید احمد کاظمی را الگو های بارز معرفت الله دانست و گفت: امروز همه ما مسئولین و کارکنان دولت باید از این شهدا الگو بگیریم و در تمامی کارهای خود خداوند را بالا سر خود ببینیم.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به عادی شدن برخی ارزش ها گفت: امروز بانوان محجبه ما در جامعه احساس ناامنی می کنند و توجهی به امر به معروف و نهی از منکر و حلال و حرام در جامعه نمی شود، بی محابا اگر میخواهیم کاستی ها و مشکلات ما در جامعه برطرف گردد باید خود را به خداوند نزدیک کنیم و معرفت خود را افزایش دهیم.

  • نویسنده : شهرام سلیمان زاده