فرماندار بناب از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت وام به مردم اظهار گلایه کرد و گفت: امروز اکثر تولید کنندگان، جوانان پشت نوبت وام ازدواج و فرزندآوری در بانک ها گرفتار شده اند و متاسفانه بانکها پدر مردم را درآورداند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در دفتر امام جمعه بناب ترتیب یافته بود با اشاره به وجود برخی قوانین دست و پاگیر در نظام بانکی کشور، گفت: اخذ همزمان سند، سفته و چندین ضامن برای وام ازدواج و فرزندآوری چه توجیهی دارد، چرا باید مردم گرفتار این مشکلات باشند.

فرماندار بناب در بخشی از سخنان خود به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه ملت ایران از طریق جنگ ترکیبی و جنگ شناختی، گفت: ناآرامی‌های اخیر در کشور توسط برخی افراد فریب خورده حاصل همین جنگ ترکیبی هاست که در این توطئه نیز دشمن شکست خورد و تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی از زحمات و تلاشهای نیروی نظامی و انتظامی به خصوص بسیجیان شهرستان در تامین امنیت، قدردانی کرد و افزود: جا دارد از مردم شهید پرور بناب نیز که اغتشاشگران را همراهی نکردند تشکر و قدردانی کنیم، قطعاً اگر این همراهی اتفاق می‌افتاد ورق بر می گشت.

لعلی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات بازنشستگان پرداخت و گفت: بازنشستگان لشکری و کشوری امروز از کمترین خدمات محروم هستند از کمیسیون اجتماعی مجلس درخواست داریم به مشکلات این عزیزان که سرمایه های این کشور هستند رسیدگی کنند.

فرماندار بناب اختلاف حقوق کارکنان دولت را قابل قبول ندانست و گفت: در برخی وزارتخانه‌ها کارمندان حقوق چند ده میلیونی دریافت میکنند در حالی که دریافتی یک بازنشسته و کارمند تمام وقت در دیگر وزارتخانه ها خیلی متفاوت تر است.

وی توجه به قشر ضعیف جامعه را ضروری دانست و گفت: امروز حامیان اصلی این نظام و انقلاب قشر ضعیف جامعه هستند، متأسفانه مشکلات حاشیه نشینی در شهرستان بناب زیاد بوده و اکثریت مردم بناب از خدمات شهری محروم هستند که باید برای این مشکل تدابیری از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس اندیشیده شود.

 

  • نویسنده : الناز عصمتی تجرق