▫️فرمانده سپاه ناحیه بناب در پیامی از حضور با شکوه و گسترده اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان بناب در مراسم استقبال و تشیيع پیكر مطهر شهید گمنام تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا» آیه ۲۳ احزاب.

«درود خدا بر آنانکه در زمره مومنین قرار گرفتند و صادقانه با نثار خون خویش به آن عهدی که با معبود خود بستند وفا نمودند.»

▫️درود خدا بر شما مردان و زنان و بر پیر و جوان و همه اقشار متدین و انقلابی این خطه ی ولایتمدار، شهیدپرور و استکبارستیز که با حضور مسئولانه و شکوهمند خود در مراسم استقبال و تشییع باشکوه شهید گمنام، این لاله ی پرپر اسلام و فرزند برومند حضرت روح الله (ره)، صفا و معنویت سال های دفاع مقدس را زنده کردید.

▫️مردم شهید پرور شهرستان بناب؛ آفرین بر همت و عزم والایتان که در همه لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می نمایید. شما با حضورتان حرکت واقعی و حیات واقعی را نشان دادید.

▫️بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً امام جمعه محبوب بناب، مدیریت حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)، فرماندار، اعضای شورای تامین و شورای اداری، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان سرافراز، کارکنان نهادها و سازمانها، دانشگاهیان، اصحاب رسانه و هم چنین نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و بویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور بناب که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و رهبر و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نمایم.

✨سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه بناب

  • نویسنده : سلیمان زاده