به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بناب، در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش بناب، تعدادی از خیرین مدرسه ساز و هیات مدیره مجمع خیرین بناب نیز حضور داشتند، کلنگ احداث یک باب مدرسه که با مشارکت خیرمدرسه ساز مصطفی روشنایی فر و […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بناب، در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش بناب، تعدادی از خیرین مدرسه ساز و هیات مدیره مجمع خیرین بناب نیز حضور داشتند، کلنگ احداث یک باب مدرسه که با مشارکت خیرمدرسه ساز مصطفی روشنایی فر و همسر وی که قرار است در محل فعلی دبستان تخریبی شهید فکوری احداث شود، به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان بناب در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز، گفت:در بناب خیرین محترم، کارهای بسیار خوبی انجام داده اند ولی باز هم نیاز شدید به حضور این عزیزان در مدارس بناب احساس می شود.

مصطفی روشنایی فر خیر مدرسه ساز نیز طی سخنانی، گفت:من ایرانی هستم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنم.

وی افزود: تا زنده هستم مدرسه می سازم و به این کار خود افتخار می کنم. لازم به توضیح است که مصطفی روشنایی فر،در ساخت دو باب مدرسه در شهرستان بناب مشارکت داشته است و این سومین مدرسه است که کلنگ آن به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش