جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: مردم پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران است و امروز دولت وظیفه دارد مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را به صورت جهادی برطرف کند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز سرهنگ پاسدار گل محمدزاده در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی، مردم آذربایجان را مردمانی با بصیرت و همیشه در صحنه دانست و گفت: مردم در حماسه روز بصیرت و تشییع پیکر شهدای گمنام با حضور باشکوه خود آب پاکی را روی فتنه های دشمنان ریختند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری تاکنون روزی نبوده که مورد تهاجم دشمنان واقع نشود، افزود: دشمن بر فکر آن است که حافظه مردم را تضعیف کند و اقدامات خصمانه ای که در طول تاریخ انجام داده‌اند به فراموشی سپرده شوند که با تبیین اجازه انجام آن را نخواهیم داد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را به نسل های جدید منتقل کنیم، اظهار داشت: اگر واقعیت ها را به نسل‌های جدید منتقل نکنیم قطعاً دشمن دست به کار خواهد شد و آینده سازان این مملکت را تحریف خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار گل محمدزاده یکی از اهداف و تمرکز اصلی دشمن را بر استحاره نظام از درون خود دانست و افزود: آنچه امروز به نظام ضربه زده است از کسانی است که خود دایه این انقلاب بودند و خیال خیانت بر سرشان زد.

وی قرآن، تعبیر و تحلیل‌های امام رضوان الله تعالی علیه را از مبانی و ظرفیت‌های گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن با رسانه های خود به دنبال بیسواد سازی جامعه است که رواج گفتمان اسلامی عاملی بر شکست آنان خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ادامه داد: امروز دشمن در خیال خام خود تبل تجزیه‌طلبی میزند البته آنچه که میسر شد عدم همراهی مردم بود و ما همیشه قدردانشان هستیم.

وی در پایان سخنان خود مردم را پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: دولت وظیفه دارد مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را به صورت جهادی برطرف کند.

انتهای پیام/ش

  • نویسنده : سلیمان زاده