امام جمعه بناب گفت: مسئولان باید مانند سردار سلیمانی خودشان را وقف خدمت رسانی به مردم کنند، آنهم نه در شعار و دستور خشک و خالی، بلکه در عمل به معیشت مردم چاره اندیشی کنند.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت یوم الله ۹ دی آن روز را معجزه تاریخ و تجدید پیمان دوباره امت با ولایت خواند و اظهار داشت: روشن بینی، دشمن شناسی و موقعیت شناسی از خصوصیات بارز ملت ایران است.

وی افزود: ملت شریف ایران ۱۳ آبان امسال نیز همچون ۹ دی ۸۸ در شهرهای کوچک و بزرگ به میدان آمدند و تمام نقشه های دشمن را بهم ریختند و دشمن با آن همه هزینه و سرمایه گذاری عظیم مات و مبهوت شد.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: مردم با وجود اینکه از بی ثباتی بازار، روز مره گی و هیولای تورم و گرانی بستوه آمده و گلایه دارند و قابل انکار نیست، اما این ملت با نهایت درایت، کرامت و نجابت به نسخه دشمن اعتنا نکرده و با اغتشاشگران همراهی نکردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه مردم در تمام صحنه ها در میدان عمل حضور یافته و امتحان خوبی را پس داده است، گفت: البته این حرکت کریمانه از ناحیه مردم تکلیف قوای سه گانه را در گشودن گره ها و مشکلات مردم سنگین تر کرده و اکنون نوبت مسئولان است که مانند سردار دلها خودشان را وقف خدمت رسانی به مردم کنند؛ آنهم نه در شعار و دستور خشک و خالی، بلکه در عمل به معیشت مردم چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه ها با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نثار درود و سلام و صلوات به روح بلند آن شهید بزرگوار گفت: ای مردم! نسخ، گفتار و سفارش شهیدان نیم قرن اخیر خصوصا سردار عظیم الشان حمایت از نظام و ولایت فقیه و دفاع از اسلام و مکتب عاشورا و اعتلای کلمه توحید است.

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه بی شک این نظام بادآورده و کودتایی نیست بلکه شجره طیبه ای است که از خون پاک صالحان روئیده و ریشه در عاشورا دارد، خاطرنشان کرد: هر کس در هر جایگاهی نگاه کج کرده و سوءاستفاده کند، قطعا خوار و ذلیل و سیه روز خواهد شد.

وی تاکید کرد: بطوری که تجربه نشان داده است، آنها که به نظام بد کرده اند گرفتار شده اند و شما از همین امروز رصد کنید آنهائیکه از جمهوری اسلامی به نان و نوایی رسیده و به شهرتی دست یافتند، چه هنرمند، چه ورزشکار و چه… باشد، در این جریانات اخیر پادوی دشمن شده اند برای ابد خوار و ذلیل و بدبخت هستند و همچون قتله کربلا حتی یک نفرشان کامیاب نخواهند شد.

باقری بنابی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: به یقین پرچمی که در آخرالزمان در جمهوری اسلامی برافراشته شده همان پرچم انبیاء و مقدمه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه است و این وعده تخلف ناپذیر صریح قرآن و اولیای الهی است.

  • نویسنده : مجتبی امیررستمی