فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: ۳۰ هکتار از تصرفات غیرقانونی در منطقه پلاک سفیدان عتیق ( داش اسپیران ) تبریز رفع تصرف شد.

به  گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ سیاوش علی‌فام روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده بود و برابر دستور دادستانی تبریز و دستور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جهت اجرای حکم تخریب، این اراضی ملی به مدیریت منابع طبیعی استان بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی ملی توسط کلاهبرداران به افراد حقوقی فروخته شده بود که با دستور مقام قضائی عملیات رفع تصرف با قاطعیت اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی استان با هیچ فرد و گروهی کمترین مماشاتی نخواهیم داشت، گفت: با خرید و فروش اراضی ملی و منابع طبیعی برابر قانون برخورد می‌شود.

علی فام از افراد حقیقی و حقوقی خواست در موارد مشکوک در جهت پیشگیری از کلاهبرداری و پیش از انجام معامله به حد کافی دقت کرده و موضوع را از ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های مختلف استان استعلام کنند، چرا که با متخلفان برابر قانون و بدون مماشات برخورد خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر