مراسم گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر با حضور سردار کریمیان، مسئولان، استادید و دانشجویان دانشگاه های بناب در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز سردار کریمیان در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر به اهمیت نبرد شناختی پرداخت و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم اکنون در میدان جنگ شناختی و حجمه وسیعی از حملات ترکیبی دشمنان این نظام قرار گرفته ایم.

وی اتحاد و وحدت مردمی را عاملی بر شکست برنامه های رژیم بعثی عراق دانست و گفت: این وحدت امروز نیز باید حفظ و تقویت شود تا خدایی ناکرده مدیون شهدای عزیز نباشیم.

سردار کریمیان هدف اصلی دشمنان را تجزیه طلبی و فرافکنی افکار عمومی ایران خواند و افزود: نبرد حق و باطل از قدیم الایام بوده و امروز نیز شاهد آن هستیم لذا در این گودال رسانه ای دشمن نباید دچار خطای محاسباتی شویم.

وی یادآور شد: کرونا سوا از اینکه یک ویروس جهانی بود، آب سردی شد بر پیکر فرهنگ و زیر ساخت های انقلاب اسلامی چرا که میدان جنگ (فضای مجازی) در دست دشمن قرار دارد.

وی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: در زمان فعلی جهاد تبیین و فعالیت مثمر ثمر در راستای حفاظت از آرمان های جمهوری اسلامی ایران حکم شرعی دارد و حتی از بجا آوردن نماز های قضا شده هم واجب تر است.

سردار کریمیان پشتیبانی از ولایت فقیه و مدیریت جهادی را برای پیشرفت کشور موثر دانست و گفت: همه ما می‌دانیم که در ایران ۷ برابر جمعیت منابع وجود دارد اما تا زمانی که تعهد در کنار علم نباشد پیشرفتی صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: دانشگاه ها و مدارس تاثیر گذارترین فصای علمی کشور محسوب میشوند که در بطن جامعه قرار دارند، متاسفانه آموزش به پرورش ارجعیت داده‌اند و نتیجه آن موجب بروز مشکلاتی در حوزه های مختلف جامعه شده است.