همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، آئین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب و افتتاح آژانس بیسیم ویژه بانوان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، در این مراسم فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه دلیل پیروزی انقلاب اسلامی حضور رهبری فرزانه و عالم و حمایت مردمی بود، اظهار داشت: امروز ما پس از ۴۴ سال به عنوان مسئولین نظام مسئول ارائه خدمات در شان مردم می باشیم.

وی بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در راستای حفظ شان و تکریم مردم دانست و گفت: افزایش میزان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات با کیفیت باعث کاهش استفاده از خودروهای شخصی شده و کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و … را در پی خواهد داشت.

لعلی افزود: با ارائه خدمات رسانی صحیح به مردم ، مردم بیشتر خواهان استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی خواهند شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه رانندگان وسائط نقلیه عمومی سفیران نظام و انقلاب هستند، گفت: از این عزیزان می‌خواهیم برخوردی احترام آمیز با مردم داشته باشند.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به افتتاح آژانس ویژه بانوان، گفت: برخلاف ادعای دشمن که با شعار زن، زندگی، آزادی می‌خواهد بگوید حقوق زنان در نظام جمهوری اسلامی نقض می‌شود باید گفت زنان در جامعه دینی و اسلامی از بالاترین حقوق برخوردار هستند و نقش زنان چه در خانه و چه در جامعه نقشی بی بدلیل و همراه با احترام بوده است.

وی افزود: این درحالی است که جوامع غربی به زن صرفا نگاهی ابزاری دارند اما در جامعه اسلامی زن ضمن حفظ حجاب و عفت خود در تمامی میادین حضور پیدا می‌کند که نمونه های فراوانی از الگوی زنان موفق در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد که توانسته اند در تمامی عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، سیاسی و … افتخار آفرینی کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم ۱۳ اتوبوس نوسازی شده که اعتباری بالغ بر ۳.۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات دولتی برای نوسازی آن‌ها هزینه شده و آژانس بیسیم مخصوص بانوان که برای تجهیز و راه اندازی آن ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است مورد بهره برداری قرار گفت.