نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت مجلس در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ این است که گرانی جدیدی بر مردم تحمیل نشود.

به گزارش انعکاس بناب سلمان اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم ما امروز هم سو مدیریت‌ها و هم دشمنی غرب و اروپا را می‌بینند.

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در برابر دشمنی آمریکا و غرب می‌ایستند، بیان‌کرد: تا زمانی که ایمان در درون قلب‌های مردم وجود داشته باشد دشمن هیچ موفقیتی در برابر انقلاب به دست نخواهد آورد.

اسحاقی تحریم‌های ظالمانه غرب، دشمنی با ملت ایران و نه فقط نظام است، گفت: در زمینه مسائل مدیریتی و رفع مشکلات مردم نیز هر سه قوه، هم دولت و هم مجلس وظیفه دارند.

سرمایه اجتماعی در گرو عملکرد مسئولان

وی ادامه داد: من در یک سخنرانی در مجلس خطاب به یکی از وزرا گفتم که دشمن هیچگاه نخواهد توانست سرمایه اجتماعی را در کشور ما نابود کند ولی به عنوان یک امانت در دست من و شما به عنوان مدیران و مسئولان است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حفظ این سرمایه اجتماعی بسته به عملکرد مسئولان در قوای سه گانه دارد و از این جهت ما باید نسبت به عملکردمان حساسیت ویژه داشته باشیم.

اسحاقی با تأکید بر اینکه تا آنجایی که می‌توانیم باید ابعاد اقتصادی زندگی و معیشت مردم را تقویت کنیم، افزود: مدیران نه فقط در مناسبت‌ها و با حضور در راهپیمایی‌ها نشان دهند که همراه و در کنار مردم هستند بلکه علاوه بر آن باید با عملکردمان این مهم را نشان دهیم.

وی در زمینه رفع مشکلات اقشار مختلف مردم در مجلس گفت: به عنوان مثال چندی پیش کامیون داران از جمله در خراسان جنوبی دارای مشکل اسقاط خودرو بودند که مجلس با اصلاح قوانین گره این مشکل را باز کرد.

اولویت مجلس در تنظیم بودجه

نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت تعامل و همبستگی قوای سه گانه اتفاق خوبی در کشور رقم خواهد خورد، ادامه داد: اولویت مجلس در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ این است که گرانی جدیدی بر مردم تحمیل نشود.

اسحاقی افزود: مجدد تأکید می‌کنم سیاست گذاری در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ بر این است که گرانی جدید برای مردم رقم نخورد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دیگر مجلس در تنظیم بودجه ۱۴۰۲ مباحث توسعه‌ای است، یادآور شد: امیدواریم در نهایت هر آنچه اتفاق می‌افتند به نفع مردم عزیز ایران اسلامی باشد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مرتبط با مدیریت مصرف انرژی در زمستان سال جاری گفت: خوشبختانه ما قطعی گاز خانگی نداشتیم ولی باید اتصال خراسان جنوبی به خط مستقیم گاز انجام شود.

اسحاقی اظهار کرد: موضوع راه آهن، آب و غیره از دیگر مسائل مهم زیر ساختی در خراسان جنوبی است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر