صبح امروز با حضور جانشین سپاه عاشورا، مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شهرک تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی شهید باکری بناب کلنگ‌زنی شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ سرهنگ گل محمدزاده در مراسم کلنگ‌زنی شهرک تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی شهید باکری ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: شهرستان بناب مهدعلم، فضیلت و فرهنگ است که در آمایش کشوری نیز در سایه تلاش مضاعف پیشرو در حوزه صنایع است.

وی هدف از ایجاد شهرک شهید باکری را ساماندهی امورات کشاورزی، تولیدی و صنایع تبدیلی دانست و گفت: فعالان این حوزه ها در شهرستان بناب همیشه حرفی برای گفتن دارند اما این شهرک بستری برای پیشرفت هرچه بیشتر آن ها ایجاد خواهد کرد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با بیان اینکه شهرستان بناب جزو شهرستان های برتر استان در حوزه صادرات است، افزود: با بهره برداری از این طرح شهرستان بناب می‌تواند به رتبه برتر کشوری نیز راه یابد.

سرهنگ گل محمدزاده تعامل بین سپاه و جهاد کشاورزی را عرصه ای مناسب برای فارغ التحصیلان کشاورزی خطاب کرد و گفت: خام فروشی در صنعت کشاورزی، کشاورز را در تنگنا قرار می‌دهد و حل این موضوع یکی از اهداف اساسی شهرک شهید باکری می باشد.

وی در پایان سخنان خود از تمام نهادهایی که در حوزه صدور مجوز فعالیت دارند درخواست کرد که امکانات لازم را در زمان های قید شده در اختیار صنایع قرار دهند تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.