فرماندار بناب گفت: از مردم و مسئولان انتظار داریم ضمن آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان مراقب امنیت و سلامت چهارشنبه آخر سال باشیم.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با گلایه از عملکرد ضعیف برخی ادارات اظهار داشت: مردم بخاطر ابراز رضایت از عملکرد مسئولان نیامده بودند، بلکه به عشق نظام انقلاب و رهبری آمدند؛ بالاخره بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی عملکردمان در ادارات قابل توجیه نیست.

وی افزود: تمام مسئولان مکلف به پیگیری و حل مشکلات مردم هستند و این امر نیز نباید فقط به ساعات کاری اداری محدود باشد، بلکه در تمام شبانه روز باید در فکر خدمت به مردم باشیم.

فرماندار بناب با اشاره به برگزاری بزرگترین ماراتن انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان در سال ۱۴۰۲ و اهمیت امنیت انتخابات تصریح کرد: متاسفانه ۱۱ ماه مانده به انتخابات تبلیغات انتخاباتی توسط برخی کاندیداهای احتمالی استارت زده شده است، لذا مسئولین ادارات باید اظهار بیطرفی کرده و نباید اداره را به ستاد انتخاباتی یک فرد خاص تبدیل کند و نماینده مردم نیز نباید مدیران را به همراهی و پشتیبانی خود فراخواند، زیرا این برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

لعلی در تشریح عملکرد دولت در شهرستان بناب گفت: در طول سه سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در شهرستان انجام گرفته که به سرمایه گذاری بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی شامل شهرک گلخانه ای و شهرک دامپروری، ۹۰ میلیون یورو برای توسعه فولاد شهریار تخصیص و جذب شده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای طرح های نیروگاه سیکل ترکیبی سهند، کنارگذر می توان اشاره کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب در ادامه با گلایه از عملکرد ضعیف دستگاه های نظارتی در بازار تاکید کرد: کلیه نهادهای نظارتی با نظارت جدی و اشراف دقیق بر بازار از هر گونه گرانفروشی و یا کم فروشی احتمالی ممانعت بعمل آورند.

وی با اشاره به چهارشنبه سوری ضمن اعلام آماده باش کامل به ادارات خدمات رسان از جمله آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از مردم و مسئولان انتظار داریم امنیت و سلامت چهارشنبه سوری را رعایت کرده و روزهای پایانی سال را با استفاده از مواد محترقه غیرمجاز به غم و اندوه تبدیل نکنند.

فرماندار بناب بر تهیه و توزیع عادلانه کالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ و میوه شب عید، تنظیف معابر شهری و روستایی، ورودی های شهر و فعال بودن شهرداری، میراث فرهنگی و هلال احمر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تاکید کرد و افزود: هیچ یک از ادارات خدمات رسان حق قطع کردن انشعابات آب، برق و گاز مشترکان را در ایام نوروز را ندارد.

رضا لعلی با اشاره به نقش رسانه ها در جهاد تبیین و همکاری بیشتر رسانه ها با مسئولین ادارات گفت: خبرنگاران سعی کنند خبرها را بصورت صحیح اطلاع رسانی کرده و با انتشار اخبار غلط موجب یاس و ناامیدی مردم نشوند و روسای ادارات موظفند پاسخگوی مطالبات اصحاب رسانه باشند.

  • منبع خبر : بناب پرس