مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب امام شناسی و ولایت پذیری را لازمه ادامه سیره شهدا دانست.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام عبدالله طالبی در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرهای بناب و ملکان با اشاره به دو ویژگی اخلاص و خدایی بودن شهید آقا مهدی باکری گفت: باکری ها یک شبه به آن مرتبه از انسانیت و عبودیت نرسیدن بلکه در طول زمان در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پرورش یافتند.

وی اظهار داشت: چنگ توسل به مکتب اهل بیت و مراتب شناخت و معرفت نسبت به ائمه معصومین علیهم السلام مبانی اصلی سیره شهداست که مدال پرافتخار شهادت را نصیب آنها کرده است.

حجت الاسلام طالبی در ادامه سخنان خود از شهید باکری بعنوان اسوه مسئولان نظام اسلامی در زمینه عزت نفس و اخلاص یاد کرد و از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خواست بعنوان راویان آن دوران اخلاق و رفتار شهدای عزیز را به نسل حاضر بازو و منتقل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر آثار و برکات ارزشمند دوران دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: استقبال پرشور و کم نظیر جوانان از کاروان های راهیان نور در برابر جنگ ترکیبی و شناختی سهمگین دشمنان فرصت بسیار مناسبی برای جهاد تبیین و روایت صادقانه دوران طلایی دفاع مقدس هست که نباید از آن غافل شد.

در ادامه این نشست صمیمانه رزمندگان و پیشکسوتان لشکر همیشه پیروز عاشورا  که به مناسبت سالگرد عملیات بدر و شهادت آقا مهدی باکری و با حضور فرماندهان اسبق سپاه بناب برگزار شد تعدادی از حاضرین به بیان خاطراتی از عملیات بدر پرداختند.