شامگاه دیروز همزمان با ۱۴ ماه مبارک رمضان دومین سفره ضیافت علوی به همت بسیج سازندگی و حوزه مقاومت بسیج خاتم در مسجد حاج یحیی برپا شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری شامگاه دیروز در ضیافت افطاری روستای قره چپق با اشاره به اینکه دشمن در زمان حضرت علی علیه السلام با ایجاد اختلاف میان امت امام، ارزش های آنها را تحت‌الشعاع نیّات پلید خود قرار داد، بیان کرد: امروز نیز دشمن در حال حاضر همان روش را ترویج و دنبال می کند.

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری ادامه داد: امروزه به کمک رهنمودها و رهبری های امامین انقلاب و با پشتیبانی و پای کار بودن مردم انقلابی کشورمان بیش از ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته و همچنان با قدرت رو به جلو حرکت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه بیان کرد: دشمنان اسلام در ظاهر از مردم دفاع کرده اما واقعیت آن است که برخلاف مردم عمل کرده و رهبری و نهادهای منتسب به رهبری را هدف قرار داده اند و این را نیز در سال گذشته به صراحت نشان دادند.

وی در پایان سخنان خود افزود: دشمن امروزه به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جنگ شناختی است که باید هوشیار بود و برای محقق شدن یک ایران قوی کل آحاد ملت همسو و همفکر بوده تا بر مشکلات غلبه کرده و کشوری قوی و مستقل تشکیل دهند.

گفتنیست سومین افطاری علوی نیز در روستای زوارق به همت گروه جهادی صدیقه کبری و بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب با سخنرانی جانشین ناحیه بناب سرهنگ پاسدار حمید شاکری برپا شد.

  • نویسنده : سلیمان زاده