به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شهردار بناب در آیین افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن گرامیداشت مناسبتهای این هفته، با اشاره به سالروز تشکیل شوراها و برکت این روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خداوند متعال در قرآن ما را به دو اصل مهم سفارش کررده است، یکی مشورت در کارهها و در […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شهردار بناب در آیین افتتاح پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن گرامیداشت مناسبتهای این هفته، با اشاره به سالروز تشکیل شوراها و برکت این روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خداوند متعال در قرآن ما را به دو اصل مهم سفارش کررده است، یکی مشورت در کارهها و در جای دیگر به پیامبر گرامی اسلام تاکید کرده است جهت جذب پیروان و موفقیت در کارها با اهل بیت و دوستداران خود مشورت کن، بنابراین تشکیل شورا و مشورت یک امر الهی است.

شهردار بناب در ادامه سخنان خود تصمیم گیری جمعی را مهم خواند و گفت: در امر مدیریت شهری بهترین و زیباترین مدیریت در کنار مردم با تولید فکر و اندیشه و انتظار سنجی و  نظر سنجی بر پایه شهروندان آن شهر است.

وی با بیان اینکه امکان ندارد با اندیشه فردی و تک محوری به انتظارات شهروندان پاسخ داد، گفت: در این راستا بود که توسط بنیانگذارکبیر انقلاب شوراها تشکیل یافت و هم اکنون در همه امورات شهری با خرد جمعی و با قدرت تمام موفقیت مداوم حاصل میشود.

DSCF2453

کفشنوچی از شورای شهر بناب بابت انتخاب خود به عنوان شهردار تقدیر کرد و گفت: خداوند بزرگ را بسیار شاکرم که توفیق دوباره نسیب حال ما شد تا بار دیگر خدمتگزار مردم ولایتمدار بناب شدم از این بابت از شورای شهر بناب هم سپاسگذارم و امیدوارم در خط مقدم خدمتگذاری شرمنده شهروندان عزیز نباشم.

وی افزود: از روزی که روی کار آمدم مردم بناب با لطفی که دارند با حضور در دفتر کاری من انرژی و قوت های زیادی به من دادند، انتظار دارم مثل همیشه مردم بناب همراه شهرداری همواره پشتیبان و یاری رسان ما باشند.

شهردار بناب ظرفیتهای شهرستان بناب را در مقایسه با سایر شهرهای استان زبانزد دانست و گفت: شهرستان بناب در زمینه های صنعتی، تولیدی، دانششگاهی، حوزوی در سطح استان حرف اول را می زند.

کفشوچی در عین حال تصریح کرد: شهرداری بناب تلاش خواهد کرد شهری در شأن مردم بناب با پروژه های عمرانی و زیباسازی مبلمان شهری برای مردم این شهرستان فراهم کند.

انتهای پیام/ش