عصر امروز همزمان با روز شورا نشست خبری اعضای شورای شهر بناب با اصحاب رسانه در صحن شورا برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب؛ فرید پناهی در این نشست انتظارات مردم را هدف و بهانه ای برای تلاش هرچه بیشتری شهرداری بناب دانست و افزود: در کنار این انتظارات ما نیز از مردم درخواست داریم تا با رعایت فرهنگ استفاده از تجهیزات شهری در مسیر توسعه آن سهیم باشند.

وی مردم شهرستان بناب را حامی و یاریگر شورا و شهرداری بناب به عنوان کرد و گفت: خوشبختانه حرکت های فرهنگی و عمرانی خوبی در سطح شهرستان رخ داده است که در پی آن حس خوبی در میان مردم ایجاد شده است.

شهردار بناب به رشد چشمگیر هزینه و سرانه مردم شهرستان بناب در بودجه دوران حضور خود اشاره کرد و گفت: تامین منابع مالی و مدیریت درست آن از اهداف اصلی شورا و شهرداری بناب است به طوری که سرانه و بودجه مدیریت شهری در دو سال اخیر چندین برابر افزایش یافته است.

پناهی در ادامه سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ پرداخت و اظهار داشت: زیباسازی میادین و توسعه زیرساخت های شهری به گونه‌ای طراحی شده است که نیازی به تغییر اساسی و حیف المال شدن بیت المال نداشته باشند و فقط گلکاری متناسب با فصل های خود انجام خواهد گرفت.

وی با اعلام این خبر که پروژه‌های عمرانی و فرهنگی زیادی در سال جاری اجرایی خواهند شد، افزود: نصب تلویزیون در چند نقطه شهری، ساماندهی تابلوهای مسیر، تکمیل زیباسازی پل میدان معلم، احداث چندین پارک در سطح شهرستان، ایجاد چندین بازارچه میوه و صنایع دستی از اهم این اقدامات هستند.

فرید پناهی با بیان اینکه بناب یک شهر ترانزیتی است، یادآور شد: میادین و معابر بناب چون در دید عموم قرار دارند سعی ما نیز بر این خواهد بود که مسافران با خاطره خوبی از شهرستان بناب بدرقه شوند.

وی در تکمیل سخنان خود از احداث اِلمان و مرمت چندین میدان شهرستان بناب در سال ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: میادین یادبود، امام علی(ع)، بسیج و امیرکبیر در سال جدید صاحب اِلمان می‌شوند.

شهردار بناب استفاده از نخبگان بومی برای طراحی و اجرای این پروژه‌ها را از اقدامات مثبت اتخاذ شده برشمرد و اظهار کرد: امسال با بهره‌گیری از این عزیزان طرح های ترافیکی، آسفالت‌ریزی گسترده، گسترش مسیر دوچرخه برای دستیابی به سراسر شهرستان را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود از مردم فهیم شهرستان بناب تقاضا کرد تا با رعایت حقوق شهروندی و حفظ اموال بیت المال در اجرای هر چه بهتره این پروژه‌ها شورا و شهرداری را یاری کنند و در تحقق این اقدامات شایسته مثمر به ثمر واقع شوند.

لازم به ذکر است، احداث شهرک مبل و لوازم خانگی، بازار خودروی شهری، پروژه نمک درمانی، جاده سلامتی، ناحیه گردشگری قره قشون، باغ پرندگان، باغ کباب بناب، گذر فرهنگ و هنر، دهکده المپیک، پارکینگ وسایط نقلیه، مجموعه ورزشی فدک، قطعات بنیاد مسکن، ساختمان پزشکان، مجتمع تجاری_خدماتی آب شمالی و انتقال بازار میوه و تره بار از دیگر برنامه‌های آتی توسعه شهری شورای شهر و شهرداری بناب خواهند بود.

گفتنیست در پایان این جلسه به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها، در حضور اصحاب رسانه شهرستان، دکتر فرید پناهی از زحمات و تلاشهای اعضای شورای شهر بناب تجلیل و قدردانی کرد.