مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در این خصوص گفت: این همایش بزرگ روز دوشنبه ۱۴ اردیبههشت ماه در این دانشگاه با چندین موضوع برگزار خواهد شد. فتحی زاده به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: از ساعت ۸:۳۰ صبح نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه بناب با دبیر […]

مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در این خصوص گفت: این همایش بزرگ روز دوشنبه ۱۴ اردیبههشت ماه در این دانشگاه با چندین موضوع برگزار خواهد شد.

فتحی زاده به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: از ساعت ۸:۳۰ صبح نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه بناب با دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه تا ساعت ۱۰ صبح ادامه خواهد داشت و کرسی آزاد اندیشی در ادامه این برنامه با حضور دکتر کلانتری، نماینده تبریز و مسئولان بناب برگزار میشود.

وی افزود: دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه قرار است در این همایش به تشریح عملکرد دولت در خصوص احیای دریاچه ارومیه بپردازد و دکتر فرهنگی نیز عملکرد مجلس شورای اسلامی در خصوص احیای دریاچه ارومیه را تشریجح خواهد کرد.

گفتنی است نماینده بناب نیز مطالبات مردم منطقه در خصوص احیای دریاچه ارومیه را به مسئولان ارائه خواهد داد.

طبق اعلام مدیر روابط عمومی دانشگاه بناب این همایش در حضور کارگروههای  سستاد بحران استانی و کشوری، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه بناب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش