به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی پنج‌شنبه شب در مراسم جشن کارگری در جمع کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب از شهرستان بناب به عنوان یک شهر ویژه نام برد و اظهار کرد: هم اکنون این شهرستان ۲۴۰ کارگاه و کارخانه کوچک و بزرگ دارد و تاکنون یک واحد تولیدی نیز در این شهرستان تعطیل نشده […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی پنج‌شنبه شب در مراسم جشن کارگری در جمع کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب از شهرستان بناب به عنوان یک شهر ویژه نام برد و اظهار کرد: هم اکنون این شهرستان ۲۴۰ کارگاه و کارخانه کوچک و بزرگ دارد و تاکنون یک واحد تولیدی نیز در این شهرستان تعطیل نشده است.

وی گفت: سال گذشته ۳۰ هزار تن انواع محصولات از بناب به خارج از کشور صادر شده است و براساس برنامه سند تدبیر و توسعه در سال ۹۵ قرار است این میزان صادرات به ۴۰ هزار تن افزایش یابد.
فرماندار بناب با بیان اینکه این شهرستان دارای مردمانی سخت‌کوش و تلاشگر است، افزود: در سایه حمایت‌های مسئولان و تلاش‌های مدیران واحدهای تولیدی صنعتی هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان تعطیل نشده و این در حالی است که در استان و برخی شهرهای همجوار برخی واحدهای تولیدی تعطیل شده یا با ظرفیت ۳۰ درصد کار می‌کنند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر مسئولان مجتمع فولاد صنعت بناب به خاطر عدم تعطیلی واحدهای مجتمع و عدم تعدیل حتی یک نیرو اظهار کرد: تمام سازمان‌ها، مسئولان و مدیران دولت در استان و شهرستان باید از واحدهای تولیدی حمایت کنند.
فرج‌اللهی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد که دری از درهای مجتمع فولاد بناب تعطیل و بسته شود از راه‌اندازی گمرک بناب به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه شهرستان نام برد و گفت: امیدواریم با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بناب شاهد تحول عظیمی در بخش تولید و صادرات در منطقه باشیم.
فرماندار بناب خاطرنشان کرد: امروز کشور ما نیاز به همدلی و همزبانی دارد و در این شرایط هرکسی نغمه اختلاف بزند، بزرگ‌ترین خیانت را به کشور روا داشته است.
فرج‌اللهی در پایان سخنان خود تصریح کرد: تنها نیاز امروز کشور اشتغال و تولید است از این رو در این شرایط وظیفه ما مسئولان حمایت از بخش خصوصی است و توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری را در بناب عملیاتی کرده و در این خصوص گام‌های اساسی را برخواهیم داشت.
این گزارش حاکی است، در این مراسم از ۳۲ کارگر مجتمع فولاد صنعت بناب با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/