فرمانده سپاه ناحیه بناب با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه انقلاب استاد شهید "مرتضی مطهری"، روز معلم را به معلمان زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش انعکاس بناب متن تبریک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امیر المومنین علی «ع» “من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا”

روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی است که پویایی اندیشه‌شان به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده است و نقش والای معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت نخبگان به‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.

بی گمان معلمان یکی از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند و نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و معلمان جامعه انسان سازان نسل بعدی اند. لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد شهید “مرتضی مطهری”، فرا رسیدن روز و هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، را به قشر زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر معلم به ویژه معلمان عزیز شهرستان بناب تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب