میز خدمت مسئولان و نهادهای خدمات رسان اینبار در محله اکبرآباد جنوبی بناب دایر شد و اهالی و ریش سفیدان محله خواستار پیگیری و رفع مشکلات محله خود شدند.

به گزارش انعکاس بناب، آسفالت محله، روشنایی کوچه ها، ساماندهی چای کنار، اجرای عدالت در تقسیم خدمات شهری و برخی موارد دیگر از جمله مشکلات مطرح شده از سوی اهالی در این میز خدمت بود.

رئیس شورای شهر بناب در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از بانیان میز خدمت در محلات، گفت: در توزیع خدمات شهری هیچ فرقی بین بالا شهر و پایین شهر قائل نیستیم، یکی از اولویت های مهم دور ششم شورای شهر تقسیم عادلانه خدمات شهری در همه نقاط شهرستان بوده و خواهد بود.

وی از طرف شورا و شهرداری قول مساعد داد در ۶ ماهه اول سال جاری این محله را آسفالت ریزی کرده و بخشی از چای کنار را ساماندهی کنند.

رییس اداره برق بناب نیز قول داد ضمن رفع تاریکی محله در جهت جابجایی برخی تیر برق های وسط کوچه ها اقدام کنند.

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در این جلسه با تاکید بر اینکه تمام امورات و اقدامات نظام بدون همکاری و همراهی مردم امکان پذیر نیست، گفت: خدماتی که امروزه از سوی شورا و شهرداری و برخی ادارات خدمات رسان شاهد هستیم، انصافا قابل تحسین بوده و امیدواریم این میز خدمت ها باعث شود بیش از پیش به مردم خدمت ارائه گردد.

گفتنی است این برنامه ها در اکثر مناطق شهرستان در جهت رسیدگی به مشکلات محلات از سوی معاونت اجتماعی بسیج و حوزه ها و پایگاه های مقاومت ترتیب داده می شود.