صبح گاه روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه شهردار بناب به همراه مهندس کیان پور معاونت عمران و فنی، مهندس پیغامی، معاونت خدمات شهری، امام علیزاده رئیس بازرسی و طالعی مسئول پیگیری شهرداری، با هدف پیگیری درخواست های شهروندان و نظارت بر اجرای پاره ای از امورات عمرانی و خدماتی شهرداری در سطح شهر حضور یافتند.

به گزارش انعکاس بناب، شهردار بناب در جریان این بازدید، ابتدا ضمن بررسی وضعیت بهداشتی جوبهای سطح شهر، یادآور شد: با توجه به اینکه فصل گرما در راه است و نباید اوضاع بهداشتی جوبها بگونه ای باشد که سبب آلودگی محیط شهر گردد، لذا لایروبی و نظافت آنها در برنامه‌های اقدامات معاونت خدمات شهری باشد.

شهردار بناب در ادامه ی این حضور، از وضعیت زیباسازی، رنگ آمیزی و نقاشی محوطه ی داخلی پارک بانوان، وضعیت موجود پارک تک باغ، فضای سبز کناره قوبی چای منتهی به پارک نشاط، زیباسازی پل میدان معلم، عملیات عمرانی اصلاح میدان امیرکبیر و آسفالت ریزی بلوار شهید مدرس بازدید بعمل آوردند.

پناهی در حاشیه این بازدید به نواقص پارکها در خصوص کمبود امکانات تفریحی و سرگرمی اشاره کرد و گفت: از آنجا که شروع ایام فراغت کودکان و نوجوانان در پیش رو است، آماده سازی اماکن تفریحی و فضاهای سبز برای استفاده ی عموم مردم از اولویت های کاری معاونت خدمات شهری خواهد بود.

فرید پناهی در قسمت دیگر از سفارشات خود، بیان داشت: در حوزه زیباسازی، فضاهایی که بیشتر در نقطه دید عموم واقع شده اند، باید با طرح‌هایی زیبا و چشم نواز تصویرسازی شوند به طوری که فضایی شاداب و نشاط آوری برای همشهریان گرامی القا نماید.

رسیدگی محلی به درخواست های تعدادی از شهروندان که نیاز به حضور در محل داشت از دیگر اقداماتی بود که در جریان این حضور سه ساعته به وقوع پیوست.