به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه ساماندهی موتورسیکلت‌ها با هدف برخورد قانونی و بدون اغماض با موتورسواران متخلف با حضور تیم‌های ویژه‌ای از نیروهای پلیس راهور و ماموران کمکی یگان‌های انتظامی در نقاط مختلف شهرستان به اجرا گذاشته […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه ساماندهی موتورسیکلت‌ها با هدف برخورد قانونی و بدون اغماض با موتورسواران متخلف با حضور تیم‌های ویژه‌ای از نیروهای پلیس راهور و ماموران کمکی یگان‌های انتظامی در نقاط مختلف شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح، رانندگانی که قوانین و مقررات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در مورد موتورسیکلت‌ها و خودروها را رعایت نکردند وسیله نقلیه‌شان توقیف شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین براساس آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان و سرنشینان هر نوع موتورسیکلت و دوچرخه موتوردار باید به کلاه ایمنی مجهز باشند و در طول حرکت از آن استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب بیان کرد: با اجرای این طرح‌های مختلف در راستای برخورد با موتورسواران و خودروها طی چهل روز گذشته، ۳۱۴ دستگاه موتورسیکلت متوقف شد که ۱۲۱ دستگاه آن فاقد بیمه بودند.

وی تصریح کرد: همچنین در این طرح‌ها تعداد ۱۸۴ دستگاه خودروی سواری به علت نداشتن مدارک، عبور از محل‌های ممنوع، استفاده از شیشه دودی، نداشتن بیمه شخص ثالث، حمل مسافر با گواهینامه (B1) عمده‌ترین خلاف آنها بود، توقیف شد.

توقیف پراید با ۱۳ میلیون خلافی پرداخت نشده در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با ۱۳ میلیون جریمه پرداخت نشده و ۴۲ مورد خلافی حادثه ساز توسط پلیس راهور شهرستان خبر داد.

سلطانی‌وش گفت: شب گذشته ماموران پلیس راهور هنگام کنترل وضعیت تردد در کمربندی چمران به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و پس از استعلام شماره پلاک خودرو متوجه شدند دارای ۱۳ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ سلطانی‌وش افزود: ‌با استعلام پلاک خودرو مشخص شد خودرو مذکور در مجموع دارای ۴۲ مورد خلافی حادثه‌ساز بوده و جریمه آن تاکنون پرداخت نشده است که به موجب قانون خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه شهروندان قبل از خرید خودرو نسبت به اخذ خلافی با پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ مطلع و سپس اقدام به خریداری خودرو نمایند، خاطرنشان کرد: پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند و باعث نا‌امنی در معابر درون شهری شوند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش