شامگاه روز دوشنبه با حضور خواننده قلب جغرافیا و حجت الاسلام دستجردی جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه (س) به همراه برنامه های متنوع به همت شهرداری بناب، حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) و سپاه ناحیه بناب در مقابل عمارت شهرداری برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام عبداله طالبی در آیین این برنامه باشکوه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نقشه راهی که معظم له برای ما ترسیم کرده، گفت: گاها می بینیم در خود شهرستان و دیگر شهرها برخی سیاستمداران اظهاراتی را بر زبان جاری می کنند که از حرکت دشمن پیروی می کند.

وی در عین حال تاکید کرد: هرکسی با هر سمتی وقتی برخلاف منافع ملت حرکت می کند و در زمین دشمن بازی می کند، باید پاسخگو باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب شرط تحقق جهاد تبیین را توجه به منویات رهبری دانست و گفت: بانوان مکرم باید به حجاب خود توجه کنند، حجاب به عنوان نماد مسلمانی در کشور ما شناخته می شودف دشمن سعی می کند با هر گونه توطئه ای این حجاب را از ما و بانوان ما بگیرد.

حجت لاسلام طالبی با اشاره به حربه های دیگر دشمنان، گفت: امروز با تمام توان سعی می کنند به جریان مقاومت و انقلاب اسلامی ضربه بزنند، تا بین ملت و نظام و انقلاب فاصله ایجاد کنند، باید توجه داشت که این توطئه ها از اول انقلاب بوده و با پیشرفت انقلاب اسلامی روز به روز به طرق مختلف از سوی دشمنان ظاهر می شود.

شهردار بناب نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت و قدردانی از حضور باشکوه مردم از این برنامه، با اشاره به اقدامات موثر شهرداری در سطح شهرستان بناب، گفت: آسفالت ریزی به صورت گسترده در سطح شهرستان اتفاق افتاده که طی سال گذشته ۳۰ هزار تن و در سال جاری نیز ۳۰ هزار تن آسفالت ریزی در برنامه خواهیم داشت.

پناهی اظهار امیدواری کرد و گفت: به حول قوه الهی با یاری خود مردم، تا دو سه سال آینده تمام معابر و خیابانهای سطح شهرستان آسفالت ریزی خواهد شد.

وی احداث پارکهای جدید، ساماندهی پارکهای موجود، المان سازی، زیباسازی میادین، اقدامات عمرانی در سطح شهرستان را از اقدامات مهم سال جاری عنوان کرد و گفت: در ۹ نقطه شهری پارک محله در حال احداث هست، خوشبختانه شرایط مالی و مدیریتی شهرداری طوری است که تمامی اقدامات به شکل جهادی ادامه دار بوده و خواهد بود.

شهرداری بناب از احداث پارک یک و نیم هکتاری به نام بهشت مادران خبر داد و گفت: اقدامات این پارک در حال برنامه ریزی و طراحی است و از پارک نهج البلاغه و آب و آتش تهران الهام گرفته است؛ به زودی اقدمات عمرانی این پارک آغاز شده و نهایتا تقدیم بانوان عزیز بنابی خواهد شد.

پناهی با اشاره به اتحاد و همدلی شورای شهر، فرمانداری و دیگر نهادها و سازمانها با شهرداری، افزود: بدون شک با قوت قلب عرض می کنم، قول می دهم، بعد از تبریز شهرستان بناب را به اولین شهر توسعه یافته استان تبدیل خواهیم کرد.

گفتنی است، اجرای سرود توسط گروه سرود جبهه فرهنگی بناب، نمایش تئاتر، مسابقات فرهنگی و هنری، اهدای جوایز به دختران محجبه، مولودی خوانی و سخنرانی از بخش‌های متنوع این مراسم بود.

جامعه بسیج زنان، دفتر آستان قدس رضوری و دیگر دستگاه های فرهنگی در این برنامه مشارکت و همکاری داشته اند.