فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از دستگیری عامل قتل جوان 19 ساله در صحنه جرم توسط ماموران آگاهی و کلانتری 11 خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل ازخبرگزاری فارس، کلام الله ابراهیمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر هشترود، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۱۹ ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه ای کردن و ادامه دادن باعث بروز حادثه و قتل شده است ،گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه انمتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیرقانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.