به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بناب، مراسم تجلیل از ۲۱ نفر از معلمان نمونه شهرستان بناب، با حضور فرماندار، شهردار و مدیر آموزش و پرورش، در اتاق جلسه فرمانداری برگزار گردید. فرج الهی در این مراسم طی سخنانی، با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، بر اساس اعلام مدیریت روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بناب، مراسم تجلیل از ۲۱ نفر از معلمان نمونه شهرستان بناب، با حضور فرماندار، شهردار و مدیر آموزش و پرورش، در اتاق جلسه فرمانداری برگزار گردید.

فرج الهی در این مراسم طی سخنانی، با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم ،گفت: آموزش و پرورش کشور ما یک تفاوت اساسی با کشورهای دیگر دارد و آن حاکمیت همزمان تعلیم و تربیت است.

وی افزود: لازمه توسعه همه جانبه کشور، توسعه علمی و فرهنگی است و این میسر نمی شود مگر با توسعه آموزش و پرورش.

IMG_2438

فرماندار بناب، توسعه آموزش و پرورش را در سه بعد خلاصه کرد و گفت:برای اینکه آموزش و پرورش توسعه یابد، باید به سه بعد فضا و تجهیزات آموزشی، معلم و دانش آموز توجه ویژه شود.

ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم، گزارشی از نحوه انتخاب معلمان نمونه اشاره ای کرد و گفت: ۲۰ نفر از همکاران ما طبق ضوابط و دستورالعمل های وزارتی به عنوان معلم نمونه منطقه ای و یک نفر نیز به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده اند.

ممقانی بنابی افزود:معلم و دانش آموز مانند حلقه های زنجیر به هم پیوند خورده اند و این دو لازم و ملزوم همدیگرند و این عشق و علاقه معلمی است که این حلقه ها را مستحکم تر می کند. کفشنوچی شهردار بناب نیز در این مراسم طی سخنانی هفته معلم را تبریک گفت.

انتهای پیام/ش