به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این مسابقات که از بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده بود روز سه شنبه با برگزاری دیدار بین تیم های خشکبار سعیدی و جهان همتا سیکلت خیالی به پایان رسید. گفتنی است رقابت های لیگ والیبال شهرستان به منظور ایجاد فضای رقابتی بین تیم های شرکت کننده در جهت توسعه […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این مسابقات که از بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده بود روز سه شنبه با برگزاری دیدار بین تیم های خشکبار سعیدی و جهان همتا سیکلت خیالی به پایان رسید.

گفتنی است رقابت های لیگ والیبال شهرستان به منظور ایجاد فضای رقابتی بین تیم های شرکت کننده در جهت توسعه والیبال در شهرستان برنامه ریزی شد که با حضور ۱۲ تیم از سال ۹۳ آغاز شد که در نهایت۶ تیم به مرحله د.م صعود کردند و بطور دوره ای باهم به رقابت پرداختند. همچنین گفتنی است تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این رقابتها کردند و فضای سالن والیبال در تمامی مسابقات با حضور علاقمندان رونق دوچندان پیدا کرده بود.

بعد از اتمام مسابقات تیم جهان همتا سیکلت خیالی مقام اول ، تیم فولاد ظفر مقام دوم و خشکبار سعیدی مقام سوم را بدست آوردند و کاپ اخلاق به تیم تامین اجتماعی بناب رسید.

انتهای پیام/ش