به گزارش انعکاس بناب، محمد باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در هفته‌های آتی به استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انتظار ما از آقای روحانی برنامه‌ریزی جامع برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز شده از سال‌های گذشته و توجه به نیازهای استان می‌باشد. رئیس جمهور […]

به گزارش انعکاس بناب، محمد باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه در هفته‌های آتی به استان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انتظار ما از آقای روحانی برنامه‌ریزی جامع برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز شده از سال‌های گذشته و توجه به نیازهای استان می‌باشد.

رئیس جمهور در رفتار خود تجدیدنظر کند!

وی ادامه داد: آقای روحانی در سفرهای اخیر خود بیشتر از مراکز استان بازدید داشته‌اند لذا لازم است در این رفتار خود تجدید نظر کرده و ارتباط خود را با مردم شهرستانها نیز افزایش دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر خود به شهرستانها از نزدیک می‌تواند مشکلات را لمس کند، ابراز کرد: پتانسیل‌های متعددی در سطح استان آذربایجان شرقی نهفته است که تاکنون توجه خاصی به آنان نشده است، سفر مستقیم رئیس جمهور به شهرستانها بهتر از دستور غیر مستقیم در باره‌ی اجرای طرح‌های آن است.

وی افزود: از چندین سال قبل طرح‌های مختلفی در شهرستان بناب اجرا شده است ولی به دلیل عدم تزریق اعتبار راکد مانده است.

وعده‌ای را ندهید که نتوانید عمل کنید!

باقری بنابی با اعلام اینکه دانشجویان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، خاطرنشان کرد: بهتر است آقای روحانی در سفر به تبریز با دانشگاهیان و حوزویان دیدار و جلسه‌ای با عنوان هم‌اندیشی برگزار کنند.

وی تاکید کرد: از رئیس جمهور خواهش داریم در سفر به استان آذربایجان‌شرقی وعده‌ای را ندهد که بعدا نتواند به آن عمل کند، وعده‌ای که عملیاتی شدن آن غیرممکن باشد ما را نیز دچار مشکل می‌کند.