تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به تلاش‌های سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال گفت: بعد از ۱۰سال آرزو دغدغه ما به پایان رسید و به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی برای بسکتبال در راه است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل ازخبرگزاری ایرنا،محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به مصوبات مجمع سازمان لیگ بسکتبال ایران تاکید کرد: بعد از مدت‌ها شاهد یک اتفاق خوب بودیم و به نظر می‌رسد آرزوی ۱۰ساله ما رنگ واقعیت به خود گرفته است.

وی ادامه داد: مجمع سازمان لیگ در شرایط خوبی برگزار شد، قبل از حضورم در این نشست فکر می‌کردم با چالش‌هایی دست به گربیان خواهم بود اما تصمیم‌های مجمع و درایتی که نشان دادند حکایت از فهم بالا و نگاه حرفه‌ای اعضا داشت و امیدوارم نتایج خوبی هم به همراه داشته باشد.

ملی پوش بسکتبال ایران یادآور شد: فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ با نگاه حمایتی و حرفه‌ای وارد این ماجرا شدند،‌ در این نشست چند اتفاق خوب افتاد که قابل بحث است. اول اینکه حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های لیگ برتری سهمیه‌بندی نشد که اتفاق خوبی است. دومین موضوع به امکان فسخ و جدایی بازیکن در صورت عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه باز می‌گردد که قابل تقدیر است و با این وضعیت اگر بازیکنی حق و حقوق خود را دریافت نکند فرصت و امکان فسخ و جدایی را خواهد داشت.

نماینده بازیکنان در مجمع سازمان لیگ بسکتبال گفت: بعد از ۱۰ سال دغدغه ما به پایان رسید چراکه قرار است لیگ به صورت رفت و برگشت و پلی‌آف برگزار شود که این هم اتفاق خوبی است.

جمشیدی در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال و حضور هاکان دمیر به عنوان سرمربی این تیم خاطر نشان کرد: سایر نفرات دو هفته‌ای می‌شود که با او کار می‌کنند اما من به تازگی به جمع بازیکنان اضافه شدم، در این مدت شرایط اردو را خوب دیدم و هاکان دمیر را مربی خوبی دیدم. به نظر می‌رسد می‌تواند به بسکتبال ایران کمک کند و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد.