فرمانده سپاه بناب گفت: در حالی که دو سال از تدفین سه شهید گمنام در پارک فدک می گذرد متاسفانه اقدامی برای ساخت یادمان شهداء صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در اولین یادواره ۱۷۶ شهید روستایی بناب که همزمان در روستاهای آلقو و چلقایی برگزار شد با اعلام این مطلب گفت:در حالی که دو سال از تدفین سه شهید گمنام در پارک فدک می گذرد متاسفانه اقدامی برای ساخت یادمان شهداء صورت نگرفته است.

سرهنگ دوستی افزود:قرار نیست این شهداء پس از چند سال مظلوم تر و گمنام تر ، مورد بی توجهی قرار گیرند.

وی اظهار کرد:برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدفون در بناب دیگر زمان وعده های توخالی سر آمده است لذا باید تا پایان سال طرح مصوب در مزار این شهداء به اجراء در آید.

فرمانده سپاه ناحیه بناب بقاء و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون ایثار گری شهداء دانست و گفت:برگزاری یاد واره های شهداء باعث زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

سرهنگ دوستی با هشدار به خانواده ها از آنها خواست در برابر جنگ نرم دشمن هوشیار باشند.

ابراهیم پور یکی از رزمندگان دفاع مقدس که مهمان ویژه این یادواره بود با اشاره به جنگ نابرابر ایران و عراق گفت:وجود اسیرانی از۱۲۵ کشور چهان نشان می دهد رزمندگان اسلام نه با عراق بلکه با دول استکباری نبرد می کردند.

وی رمز پیروزی ایران را اعتقاد به ولایت فقیه،صبر و استقامت و پیروی از قیام عاشورا دانست.

این رزمنده دفاع مقدس افزود:شهداء شاگرد اول مکتب اسلام وانسانیت هستند.

ابراهیم پور بر تقویت حجاب و رعایت مرز محرم و نامحرم در جامعه تاکید کرد.

وی گفت:همانگونه که حضرت امام(ره) به خانواده شهداء احترام می گذاشتند ما نیز وظیفه داریم همواره این عزیزان را تکریم نمائیم.

شهرستان بناب در طول ۸ سال دفاع مقدس ۳۷۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود.