به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، چندی پیش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب با تماس شهروندان از محله شهید زائر قدس واقع در خیابان رجایی گزارشی را تهیه کرد،(سرزده دوم انعکاس بناب از محله ای به نام دربند شهید زائرقدس) که در نهایت با پیگیری های شهردار بناب، به مشکلات اهالی این محله پاسخ داده […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، چندی پیش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب با تماس شهروندان از محله شهید زائر قدس واقع در خیابان رجایی گزارشی را تهیه کرد،(سرزده دوم انعکاس بناب از محله ای به نام دربند شهید زائرقدس) که در نهایت با پیگیری های شهردار بناب، به مشکلات اهالی این محله پاسخ داده شد.

متن جوابیه شهرداری بناب به شرح زیر است:

مدیریت  محترم سایت انعکاس بناب
سلام علیکم ؛
        احتراما، پاسخ به گزارش محلی آن سایت محترم در خصوص مشکلات دربند شهید زایرقدس به استحضار می رساند، برابر اعلام معاونت عمرانی این شهرداری ، علت تخریب و از بین رفتن آب رو و آسفالت قسمتی از مسیر اصلی دربند اولاً به جهت ساخت سازهای جدید وچند طبقه و بدنبال آن تردد وسایط نقلیه سنگین برای مصالح رسانی به ساخت سازها بوده است. ثانیاً کل دربند مذکور اخیراً توسط اداره مخابرات جهت خدمات رسانی به ساکنین حفاری شده بود. لذا جهت اصلاح اصولی دربند مذکور تقریباً به مساحت ۴۱۲۰ متر مربع نیاز به زیرسازی، اجرای آبرو و آسفالت به مقدار ۴۷۳ تن با هزینه ۹۴۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد. که بر اساس مصوبه شورای محترم اسلامی شهر بناب در صورت پرداخت هزینه خود یاری توسط اهالی نسبت به اجرای آبرو و آسفالت ریزی با برنامه زمان بندی مشخص اقدام خواهد شد.
لازم به ذکر است در بند مذکور تا کنون چندین بار توسط شهرداری لکه گیری شده است.

انتهای پیام/ش